SsangYong Rexton pojawił się na rynku w 2001 roku i od tej pory ewoluuje. Jego konstrukcja oparta jest na ramie nośnej, dzięki czemu autem można zapuścić się w ciężki teren. Początkowo do napędu służyły silniki na licencji Mercedesa. Od debiutu Rexton przechodził już dwie modyfikacje. Teraz przyszła pora na czwarte wcielenie.
Nowy Rexton ma zmieniony wygląd przedniej i tylnej części nadwozia oraz nowe wnętrze. Z przodu dostrzec można nowe przednie reflektory w technologii LED, nowy grill i zupełnie nowy zderzak nawiązujący do stylistyki nowego Korando i Actyon Sports. Z tyłu zauważyć można zintegrowane lampy w technologii LED oraz charakterystyczną linię tylnej klapy. Liftingowi zostało poddane również wnętrze Rextona, które zobaczymy dopiero pod koniec maja, kiedy to będzie miała miejsce oficjalna premiera tego modelu.
Pod maską pracuje turbodiesel 2.7 o mocy 179 KM. Poprzez automatyczną skrzynię biegów przekazuje on moc na obie osie Rextona. Cena jedynego dostępnego modelu XVT Sapphire wynosi 169 tys. zł. Rexton jest "wszystkomający", na liście wyposażenia dodatkowego są tylko dwie pozycje: szyberdach sterowany elektrycznie i lakier metalik.
W Polsce nowy Rexton dostępny będzie we wrześniu.
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE: