Przypomnijmy, Cayenne z dopiskiem GTS jest o 20 KM mocniejszy od wersji S. V8 o pojemności 4,8 litra rozwija moc 420 KM, która przenoszona jest na koła za pośrednictwem ośmiostopniowej, automatycznej skrzyni biegów. Przyspieszenie do setki trwa 5,7 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 261 km/h.
Dodatkowy zastrzyk mocy to jednak nie wszystko. GTS otrzymał również obniżone (24 mm) i utwardzone zawieszenie. Dzięki temu, jak zapewnia producent, nowa odmiana niemieckiego SUV-a będzie najbardziej sportowym modelem z rodziny Cayenne.
Ile auto będzie kosztować w Polsce, jeszcze nie wiemy. Na rodzimym rynku trzeba będzie za nie zapłacić o 16 tys. euro więcej niż za Cayenne w literką S i o 30 tys. mniej od wersji Turbo.
Zapraszamy do obejrzenia filmu z nowym przedstawicielem rodziny GTS.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
Porsche Cayenne GTS | Za kierownicą