W Stanach Zjednoczonych Escape, u nas Kuga - oto owoc nowej strategii o nazwie "One Ford". W skrócie chodzi o to, żeby jak największą część portfolio stanowiły modele globalne. Powód? Oszczędności, oczywiście. Różne modele w Europie i USA to większe koszty, tych firma wszystkimi sposobami stara się uniknąć.
Auto zbudowane jest na płycie podłogowej Focusa, jest o 10 cm dłuższe od poprzednika i może pochwalić się bagażnikiem o 82 litrów większym niż do tej pory. Żadnych niespodzianek nie należy spodziewać się pod maską. SUV otrzyma m.in. dobrze znane, wysokoprężne jednostki TDCi (np. 2.0 w dwóch wariantach mocy: 140 i 163 KM) oraz turbodoładowanego benzyniaka EcoBoost o pojemności 1,6 litra. Na życzenie klienta, auto zostanie naszpikowane najbardziej gorącymi nowinkami technicznymi Forda, jak system monitorowania martwego pola, system zapobiegania kolizjom przy małych prędkościach czy kamera rozpoznająca znaki drogowe.
Zapraszamy do nowej galerii Forda Kugi .
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: