Nowy silnik benzynowy to wolnossąca konstrukcja o pojemności 2,0 l. osiągająca moc maksymalną 150 KM. Napęd przekazywany jest za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni ręcznej.
W polskich salonach dostępne będą trzy wersje wyposażenia. Podstawowe Korando Crystal kosztuje 76 tys. zł. W wyposażeniu seryjnym klient otrzyma m.in. 6 poduszek powietrznych z kurtynami, ABS+ESP+EBD, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, tempomat, odmrażacz przednich wycieraczek, asystenta ruszania na podjeździe, elektrycznie wspomaganą wielofunkcyjną kierownicę, radio CD/MP3/Bluetooth Stereo, wbudowany zestaw głośnomówiący, aluminiowe felgi i mocowania ISOFIX.
Bogatsza wersja Quartz kosztuje 86,2 tys. zł i dodatkowo wyposażony będzie m.in. w skórzaną kierownicę, ogrzewane przednie fotele, lampy przeciwmgielne, fotochromatyczne lusterko wewnętrzne i relingi dachowe.
Najbogatszą wersję Korando nazwaną Sapphire wyceniono na 91,9 tys. zł. Znajdziemy w niej m.in. skórzaną tapicerkę, podgrzewane tylne fotele, przyciemniane tylne szyby i elektrycznie składane lusterka.
Wszystkie modele SsangYong objęte są 5 letnią gwarancją mechaniczną.
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE:
Salon Genewa 2012 | SsangYong XIV-2 Concept