Mowa o trzycylindrowej jednostce wysokoprężnej o pojemności 1.1 litra, która rozwija 75 KM mocy. Choć nie dostarcza ona kierowcy sportowych doznań, to może poszczycić się bardzo niską emisją dwutlenku węgla, która wynosi 82 g/km. Drugim oszczędnym i ekologicznym silnikiem ma być 1.4-litrowy diesel o mocy 90 KM (96 g CO2 /km).
Zmiany zewnętrzne upodobniły odświeżone i20 do reszty gamy modelowej Hyundaia i wyszły maluchowi na dobre. Przód otrzymał nowe reflektory (również te przeciwmgielne) i grill. Z tyłu zmiany są delikatniejsze i ograniczyły się do montażu odblasków w zderzaku i lekkim przeprojektowaniu lamp.
Na razie ceny odświeżonego Hyundaia i20 są nieznane. Koreańczycy powinni zdradzić więcej szczegółów dotyczących modelu w Genewie, gdzie i20 zostanie oficjalnie zaprezentowane.
Piotr Kozłowski
ZOBACZ TAKŻE:
Hyundai i20 1.2 Comfort | Za kierownicą
Hyundai Elantra Coupe oficjalnie
https://moto.pl/MotoPL/1,88389,11056762,Hyundai_i30_od_50_900_zl.html