Partner i Berlingo otrzymają nowe reflektory przednie, grille i zderzaki. Opcjonalnie w pod przednimi lampami znajdą się diody LED. Zmiany widoczne są już na pierwszy rzut oka. We wnętrzu odnajdziemy wyższej jakości materiały wykończeniowe, które teraz (zgodnie z zapewnieniami producenta) będą lepiej spasowane.
Na liście wersji silnikowych znajdzie się sześć pozycji. Dwie benzynowe (1.6 l o mocy 98 KM i 120 KM) i cztery wysokoprężne (1.6 l o mocy od 75 KM do 115 KM). Nowością będzie technologia e-HDI zastosowana w jednostce 90-konnej. Dzięki zastosowanemu w niej systemowi start&stop udało się ograniczyć zużycie paliwa i emisję szkodliwych substancji. Zarówno Berlingo jak i Partner będą dostępne w wersji pasażerskiej i dostawczej.
PSA wysłało do kosmetyczki również Experta i Jumpy. Ich pasy przednie unowocześniono, dostosowując je do aktualnej oferty Citroena i Peugeota. Zastosowaną w nich nowością jest system kontroli trakcji o nazwie Grip Control. Pod maski większych dostawczaków trafią trzy diesle o mocy 95 KM, 125 KM i 160 KM. Najmocniejszy zostanie opcjonalnie wyposażony w automatyczną skrzynię biegów. Wszystkie z opisywanych nowości Peugeota i Citroena zagoszczą w polskich salonach na wiosnę.
Piotr Kozłowski
ZOBACZ TAKŻE:
Citroen 1.6 e-HDI | Za kierownicą
Samochody - ogłoszenia