Co dostaniemy w zamian? Stylistycznie odświeżone (m.in. przeprojektowane zderzaki z przodu i z tyłu, nowy grill, reflektory oraz tylne lampy) czterodrzwiowe coupe ze 160-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1,8 litra oraz sześciostopniową, manualną skrzynią biegów. Na liście wyposażenia znajdziemy, m.in.: bi-xenonowe reflektory ze statycznym doświetlaniem zakrętów i dynamiczną regulacją zasięgu, sportowe siedzenia z przodu z regulacją podparcia lędźwi, czołowe i boczne poduszki powietrzne oraz powietrzne kurtyny, systemy ABS, ESP, EDS i ASR, dwustrefową klimatyzację automatyczną, czujnik deszczu, elektromechaniczny hamulec ręczny z asystentem podjazdu, komputer pokładowy, sygnalizator zmęczenia kierowcy, system audio z odtwarzaczem CD/MP3 i ośmioma głośnikami, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą, system odzyskujący energię podczas hamowania oraz 17-calowe obręcze kół. W mocniejszych silnikach (od 170 KM) w standardzie oferowana jest również elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego oraz adaptacyjne zawieszenie DCC.
Oprócz 160-konnego 1.8 TSI, klienci będą mogli wybrać 210-konny silnik benzynowy o pojemności 2 litrów lub jeden z dwóch wariantów 2-litrowego turbodiesla (140 i 170 KM). Każdy z silników może współpracować z sześciostopniową skrzynią ręczną albo dwusprzęgłową skrzynią DSG.
Na liście wyposażenia opcjonalnego znaleźć można, m.in.: lakier metaliczny (2 170 zł), reflektory przeciwmgłowe (810 zł), asystenta toru jazdy "Lane Assist" (2 220 zł), asystenta zmiany pasa ruchu "Side Assist" (1 980 zł), automatyczne światła drogowe (1 480 zł), czujniki parkowania z przodu i z tyłu (2 010 zł), kamerę cofania (1 560 zł), system wspomagający parkowanie ( 2 970 zł), panoramiczny szklany dach (4 780 zł), skórzaną tapicerkę z podgrzewanymi siedzeniami (6 600 zł), trzymiejscową kanapę tylną (1 030 zł), ozdobne (drewno lub szczotkowane aluminium) wykończenie kabiny (1 910 zł) czy wielofunkcyjną kierownicę (920 zł).
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: