Na polskim rynku, Mazda CX-5 dostępna będzie z jednym silnikiem - benzyniakiem o pojemności 2 litrów i mocy 165 KM (160 KM w 4x4), standardowo współpracującym z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Za takie auto, wyposażone w napęd na przednią oś, trzeba będzie zapłacić przynajmniej 91 900 zł.
Auto dostępne będzie w czterech poziomach wyposażenia SkyGO, SkyMOTION, SkyENERGY i SkyPASSION. Na liście wyposażenia standardowego (SkyGO) znajdziemy, m.in.: ABS+EBD+EBA, układ kontroli trakcji, przednie i boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny boczne, układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, system audio z odtwarzaczem CD/MP3 i czterema głośnikami, manualną klimatyzację oraz spojler dachowy.
Najtańszy wariant CX-5 z napędem 4x4 (SkyMOTION) kosztuje 109 900 zł. Za taką kwotę dostaniemy auto z ręczną skrzynią biegów. Do sześciobiegowego automatu trzeba będzie dopłacić 8 000 zł.
Na rynku, kompaktowy SUV Mazdy będzie rywalizować między innymi z Hondą CR-V, Nissanem Qashqaiem i Volkswagenem Tiguanem. Czy z takimi cenami będzie trudnym przeciwnikiem? Podstawowa odmiana Qashqaia z podobnym - jeśli chodzi o moc - silnikiem (2.0 140 KM) kosztuje w polskich salonach 77 100 zł, a za Tiguana (1.4 TSI 160 KM) trzeba zapłacić 95 190 zł. Honda CR-V dostępna jest wyłącznie z napędem na cztery koła i kosztuje (2.0 150 KM) 107 200 zł. Za Nissana i Volkswagena w wersji 4x4 trzeba zapłacić odpowiednio 90 900 zł i 102 390 zł.
Więcej o Mazdzie CX-5 możecie przeczytać w Salon Frankfurt | Mazda CX-5 . Zapraszamy też do galerii nowego crossovera Mazdy .
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: