Auto zmieniło się właściwie w każdym aspekcie. Przeprojektowane nadwozie w całości zrobione jest teraz z aluminium, zwiększył się rozstaw osi, inżynierowie wprowadzili szereg modyfikacji w zawieszeniu, a koła napędzane są przez mocniejsze - chociaż oszczędniejsze niż dotąd - silniki.
Większa moc i niższa masa auta to gwarancja lepszych osiągów. Boxster (PDK) przyspiesza do setki w czasie 5,7 sekundy, podczas gdy Boxster S (PDK) potrzebuje na to dokładnie 5 sekund. Co ciekawe, dzięki systemowi odzyskiwania energii z hamowania oraz układowi Start/Stop, nowa generacja modelu jest oszczędniejsza. Producent zapewnia, że zużycie paliwa jest mniejsze średnio o 15 procent. Dla Boxstera wynosi 7,7 l/100 km, Boxster S na przejechanie 100 km potrzebuje 8 litrów benzyny.
Więcej o samochodzie możecie przeczytać w Nowa odsłona Porsche Boxstera , teraz zapraszamy do obszernej galerii auta.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: