Co się zmieniło? Z przodu zagościły nowe reflektory ze zintegrowanymi, LED-owymi światłami do jazdy dziennej i ostrzejszy, chromowany grill, a w przeprojektowanym zderzaku halogeny z chromowanymi obwódkami. Stylistycznie uaktualniony został także tył czterodrzwiowego coupe. Auto otrzymało m.im. nowe, LED-owe lampy i przeprojektowany zderzak.
Auto otrzymało też zastrzyk elektronicznych systemów. Oprócz układu analizującego poziom zmęczenia kierowcy, na liście opcjonalnego wyposażenia znajdą się również: system dynamicznego oświetlenia (gwarantujący optymalną widoczność, bez oślepiania innych kierowców), Side Assist Plus ze zintegrowanym asystentem pasa ruchu oraz system rozpoznający znaki drogowe.
W Europie Volkswagen CC (już nie Passat) dostępny będzie z pięcioma jednostkami do wyboru, oferującymi od 140 (2.0 TDI) do 300 koni mechanicznych (3.6 V6). Wszystkie silniki będą wyposażone w system odzyskiwania energii podczas hamowania, a diesle dodatkowo w układ Stop/Start.
W Niemczech, odświeżony Volkswagen CC wjeżdża właśnie do salonów. W Polsce, auto będzie dostępne od początku lutego. Jego ceny poznamy 30 stycznia.
Zapraszamy do galerii Volkswagena CC .
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: