To nie pierwszy raz, kiedy Renault próbuje szokować reklamami. Nie tak dawno, bo w 2010 roku, jeden ze spotów francuskiej firmy (nota bene, wtedy również chodziło o Twingo) został zakazany we Włoszech. Emisji reklamy sprzeciwili się przedstawiciele tamtejszego środowiska LGBT (z ang. Lesbians, Gays, Bisexuals, Transgenders), bo ich zdaniem zdaniem obrażała ona lesbijki (więcej w: Zakazana reklama Twingo ).
Wygląda jednak na to, że Renault nie zraziło się do tego typu promocji, bo w najnowszej najnowszej kampanii francuskiej firmy, dwie z trzech reklam odwołują się do mniejszości seksualnych. Czy ryzykowna strategia pomoże czy zaszkodzi nowemu Twingo? Na pewno o aucie będzie się mówiło, a to już połowa sukcesu.
Poniżej znajdziecie trzy spoty promujące odmienionego malucha z Francji. Czekamy na Wasze opinie. A jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o samym aucie, szczegóły znajdziecie w Nowe Twingo od 31 950 zł .
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: