Niemiecki tuner AC Schnitzer postanowił doprawić nieco zwinnego malucha, a za bazę do przeróbek posłużyła podstawowa odmiana nowego MINI. Pod maską fabrycznego Coopera Coupe pracuje wolnossące, benzynowe 1.6 o mocy 122 KM i ten element panowie postanowili zostawić w spokoju. Zajęli się za to zawieszeniem, które jest teraz jeszcze twardsze i posiada możliwość regulacji wysokości. Auto prowadzi się teraz znacznie lepiej także dzięki nowym rozpórkom (przód i tył) oraz nowej "szperze".
MINI od Schnitzera z pewnością będzie zachęcać do dynamicznej jazdy. Tuner postanowił więc przy okazji podrasować układ hamulcowy. Auto otrzymało nacinane tarcze, czterotłoczkowe zaciski oraz przewody w stalowym oplocie.
Zmieniło się także wnętrze. Nowe są aluminiowe nakładki pedałów i podstopnica, welurowe dywaniki, gałka dźwigni zmiany biegów z wyświetlaczem oraz dźwignia hamulca ręcznego.
Tych, którzy czują niedosyt uspokajamy - tuner pracuje już nad bardziej ognistymi wersjami auta. Tymczasem, zapraszamy do galerii MINI Coupe od AC Schnitzer .
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
MINI Coupe już w Polsce. Ceny od 86 700 zł