VÄTH V63 Supercharged

Co zrobić, gdy jazda niemal 500-konnym C63 AMG przestaje dawać frajdę? Oddać auto specom z VÄTH. Oni już się postarają, żeby fascynacja autem rozkwitła na nowo

Fabryczni tunerzy - AMG

Niemiecki tuner przygotował pakiet modyfikacji, które tchną nowe życie w  - i tak całkiem dziarskie - coupe Mercedesa. Najbardziej istotne zmiany dotyczą jednostki napędowej. Kultowa już, wolnossąca V8-ka o pojemności 6208 cm3 otrzymała wsparcie w postaci kompresora. Mechaniczna sprężarka pomaga wycisnąć z silnika 680 koni mechanicznych i nie mniej imponujące 840 Nm maksymalnego momentu obrotowego (seryjne C63 AMG z pakietem Performance oferuje 487 KM i 600 Nm momentu). Potencjał ten wystarczy by osiągnąć pierwszą setkę w czasie 4 sekund i móc podróżować z prędkościami dochodzącymi do 335 km/h.

Co jeszcze klienci dostaną za 64 308 euro? Nowy pakiet aerodynamiczny, na przykład. Składają się na niego, m.in.: przeprojektowany przedni zderzak z większym spojlerem, tylny zderzak z pokaźnym dyfuzorem, poszerzone tylne nadkola (rozstaw tylnych kół zwiększono o 80 mm) i lotka na klapie bagażnika.

VÄTH dorzuca też kute, 20-calowe obręcze kół i regulowane zawieszenie (można je maksymalnie obniżyć o 65 mm). Tuner dopieścił też ponoć wnętrze niemieckiego Coupe. Oprócz nowej, sportowej kierownicy w kabinie pojawiły się detale z włókna węglowego i nowe zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 360 km/h.

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes C63 AMG Coupe Black Series

Mercedes Gullwing od Sbarro

Mercedes C-Klasa - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.