Nowe czasopismo na rynku

Wydawnictwo Kmh Media Group 15 grudnia wprowadziło na rynek nowy dwumiesięcznik motoryzacyjny "Autostrada - motoryzacja w stylu włoskim"

Na plusie tylko "Auto-Moto" - sprzedaż magazynów motoryzacyjnych

Redaktorem naczelnym magazynu jest Włodzimierz Zientarski. W zespole redakcyjnym pisma są także były redaktor naczelny "TopGear" Piotr R. Frankowski, dziennikarz TVN Turbo Kuba Bielak, Joanna Zientraska, Piotr Migas oraz Michał Kwiatkowski - założyciel Kmh Media Group.

Głównym odbiorcami pisma mają być mieszkańcy małych i średnich miast. Co znajdziemy na łamach nowego czasopisma poświęconego motoryzacji?

Prócz testów, porównań oraz wrażeń z jazdy włoskimi, pełnymi stylu samochodami, na łamach nowego tytułu pojawią się wywiady, felietony, reportaże oraz mnóstwo ciekawostek o włoskim stylu życia. Wszystkie materiały będą przygotowywane w Polsce, a samochody będą testowane na polskich drogach przez zespół polskich dziennikarzy - zapowiada Włodzimierz Zientarski, który współprowadzi magazyn motoryzacyjny "Autonomia" w Polsat Play.

Szata graficzna dwumiesięcznika została stworzona przez zespół grafików odpowiedzialny za dotychczasowe tytuły wydawnictwa (spółka wydaje jeszcze magazyn "Kmh" oraz kwartalnik "FF magazine").

Numer "Autostrada - motoryzacja w stylu włoskim" liczyć będzie 84 strony. Cena? 3,99 zł. Nakład wyniesie 30 tys. egz., a wydawca oczekuje sprzedaży na poziomie 15 tys. egz. Magazyn dostępny będzie też w postaci darmowego e-wydania.

Źródło: Wirtualnemedia.pl oprac. Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Wulkany emocji, czyli zestawienie dużych hot hatchów

Tanio sprzedam punkty karne

Samochody - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.