Czytaj więcej o nowym BMW serii 3 (F30)
Wariant M Sport łatwo rozpoznać po agresywniej nakreślonych zderzakach, tylnym dyfuzorze, 18-calowych obręczach (w opcji 19-calowe) oraz połyskującej, czarnej biżuterii wokół okien, zwanej BMW Individual High-gloss Shadowline.
Po otwarciu drzwi kierowcę witają metalowe listwy progowe, nakładki na pedały, tapicerka z alcantary, niebieskie elementy ozdobne kokpitu i trójramienna kierownica, podobna do tej stosowanej przez BMW w latach 90.
Co pod blaszanym płaszczem? Sztywniejsze, obniżone o 10 milimetrów zawieszenie (w opcji z selektywną kontrolą tłumienia), twardsze stabilizatory oraz dostępne za dopłatą, wzmocnione hamulce z aluminiowymi, 4-tłoczkowymi zaciskami na przedniej osi i 2-tłoczkowymi na tylnej.
Na stronach BMW ruszył też konfigurator nowej serii 3 . Gdy już stworzycie wymarzony egzemplarz, możecie poświęcić chwilę i obejrzeć auto w ruchu:
Marcin Sobolewski
ZOBACZ TAKŻE:
Ameryko, diesle nie śmierdzą! - REKLAMA BMW 3