Wersję Spider wprawia w ruch - ten sam co w przypadku coupe - wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4,5 litra, mocy 570 koni przy 9000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 6000 obr./min. Siła napędowa trafi do tylnych kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni dwusprzęgłowej.
Auto wyposażono w aluminiowy, składany dach. Włosi chwalą się, że jest on o 25 kg lżejszy od miękkiego poszycia, stosowanego w poprzedniku, a w dodatku bardzo szybko się rozkłada. Transformacja z coupe w kabriolet trwa jedynie 14 s. Konstrukcja ta pozwoliła dodatkowo na wygospodarowanie schowka na bagaże za fotelami. Wyżej kryje się elektrycznie sterowany wiatrołap, który niweluje zawirowania powietrza w kabinie i umożliwia - przynajmniej według Ferrari - "normalną" rozmowę pasażerów nawet przy prędkości ponad 200 km/h.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
Ferrari 458 Italia zrzuca dach