80 lat Bridgestone

Największy producent opon na świecie obchodzi swoje 80. urodziny.

W 1931 roku w japońskim mieście Kurume (wyspa Kyushu) w głowie producenta tradycyjnego japońskiego obuwia zrodziło się marzenie. Pan Shojiro Ishibashi, dostrzegając rosnące zapotrzebowanie rozwijającej się Japonii i całego świata na produkty gumowe, zapragnął zostać konstruktorem i producentem opon - stworzyć przedsiębiorstwo, które dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu swoich pracowników, nawiązałoby konkurencje z brytyjskimi i amerykańskim firmami.

Służyć społeczeństwu produktami najwyższej jakości - słowa założyciela Bridgestone są mottem, w którym zawiera się misja naszej firmy. Nadrzędnym celem pracowników Bridgestone na całym świcie jest doskonałość. Produkty i usługi najwyższej jakości to globalny wymiar Bridgestone -  powiedział Armand Dahi, Mangaing Director East Europe

Swojemu przedsięwzięciu nadał nazwę Bridgestone, która jest dosłownym tłumaczeniem jego nazwiska (ishi - kamień, bashi - most). Pierwszym logotypem firmy został znak zwornika sklepienia kamiennej arkady symbolizujący stabilność, kompletność i doskonałość. Bridgestone przez całą swoją historię pozostało wierne temu przesłaniu i właśnie dzięki tak charakterystycznemu dla japońskiego ducha dążeniu do doskonałości i perfekcji jest obecnie największym producentem wyrobów gumowych i opon na świecie.

oprac. Marcin Lewandowski

ZOBACZ TAKŻE:

Opony zimowe | Jakie wybrać

Opony zimowe | Azot, bieżnik i dobre składowanie

Mazda 121 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.