Może nie do końca poprawić, a doprawić. Na przygotowany przez angielskich speców Stage 2 składa się większy, aluminiowy intercooler firmy Forge Motorsport, przeprogramowane ECU oraz wyczynowy układ wydechowy Millteka (ze sportowym katalizatorem lub bez niego). Efekt? Turbodoładowane, 2-litrowe serce sportowej Meganki oferuje kierowcy 320 KM (przy 5500 obr./min.) oraz 488 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 3250 obrotów). To odpowiednio o 70 KM i 148 Nm więcej niż w przypadku seryjnego RS 250 Cup.
Tuner nie chwali się w jakim stopniu modyfikacje poprawiły osiągi, ale zapewnia, że kierowca będzie doświadczał niesamowitych emocji. Żeby się o tym przekonać, oprócz sportowej wersji Megane, trzeba dodatkowo posiadać 2199 funtów (wersja bez katalizatora) lub 2499 funtów jeśli po zabawie na torze chcielibyśmy legalnie wyjechać na ulicę.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: