Obecnie na miejscu jest liczący 1000 osób zespół, który w ciągu 25 dni zrealizuje wizję 14 architektów. Budowa stoiska weszła właśnie w ostatnią fazę.
Na 8893 m2 powierzchni wystawienniczej Volkswagen zademonstruje 54 samochody. W samym centrum, we własnej przestrzeni multimedialnej prężyć się będzie nowy up!, obok znajdować się będzie "Beetle Showroom" oraz wystawa Golfów Cabrio i Tiguanów.
Ekspozycja targowa Volkswagena będzie obsługiwana przez 228 osób i około 80 pracowników firmy. Aby perfekcyjnie oświetlić eksponaty oraz ponad 100 elementów wystawy zainstalowano około 2100 lamp i ułożono prawie 80 kilometrów przewodów.
"Volkswagen oferuje największą liczbę samochodów do jazd próbnych ze wszystkich producentów obecnych na tegorocznej wystawie IAA. Goście mogą poznać i wypróbować całą paletę produktów - od Polo, przez Golfa blue-e-motion, aż po Touarega Hybrid." - chwali się Tillmann Stauske, Kierownik Działu Targi i Kongresy.
Sercem działu Technika jest interaktywna "Innovation Wall". Na trzydziestometrowej ścianie Volkswagen przedstawi prognozy dla motoryzacyjnej przyszłości, innowacyjne modele studyjne oraz alternatywne technologie. Również samochody wystawione na targach zostaną zaprezentowane w formie wirtualnej. Linią przewodnią multimedialnej koncepcji stoiska jest hasło "Innowacyjnie i sympatycznie".
Frankfurcie targi otworzą swoje podwoje 15 września.
oprac. Bartosz Sińczuk, Źródło: Volkswagen
ZOBACZ TAKŻE: