Odświeżony Fiat otrzyma dwa nowe silniki. Klienci będą mogli zamówić auto z dwucylindrową, turbodoładowaną jednostką TwinAir o pojemności 0,9 l, znaną już dobrze z modelu Panda oraz 500-tki. 85-koni mechanicznych oraz 145 Nm maksymalnego momentu obrotowego w połączeniu z sześciobiegową skrzynią biegów mają być idealnym kompromisem pomiędzy osiągami, a niskim zużyciem paliwa. W zależności od chwilowych potrzeb, kierowca może wybrać jeden z dwóch trybów jazdy: normal oraz eco. Inną nowością będzie druga generacja Mutijeta o pojemności 1,3 litra. Mały turbodiesel również oferuje moc 85 koni mechanicznych, ale rozwija okrągłe 200 Nm momentu, dostępnego już od 1500 obr./min.
Zmiany zewnętrzne natomiast to przede wszystkim delikatnie przeprojektowany przedni zderzak, nowe wzory aluminiowych obręczy kół oraz trzy nowe kolory nadwozia (Turquoise, Ruby Red i Graphite Grey). W kabinie zagoszczą też nowe materiały poszycia foteli.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE:
Salon Frankfurt 2011 | Nowy Fiat Panda