Nowy układ biksenonowych reflektorów ze światłami do jazdy dziennej LED, odświeżone wzory 17- i 18-calowych obręczy oraz wloty powietrza o strukturze plastra miodu mają upodobnić Exeo do mniejszych, bardziej rześkich modeli Seata i odjąć mu nieco lat.
Modyfikacje kabiny ograniczają się do nowej kierownicy oraz kolejnych wzorów tapicerki. Co pod maską? 120- i 143-konny turbodiesel o pojemności 2 litrów, połączony z 6-biegową skrzynią mechaniczną, legitymuje się teraz odrobinę niższym apetytem na olej napędowy (średnio 4,9 l/100 km). Na początku przyszłego roku pojawi się jeszcze bardziej oszczędny (przynajmniej na papierze) wariant z systemem start-stop.
Przypomnijmy, że Seat Exeo przeszedł już jeden facelifting jesienią ubiegłego roku (m.in. zwiększono ilość miejsca w drugim rzędzie foteli ). Na rynku zadebiutował trzy lata temu. Konstrukcyjnie bazuje na Audi A4 B7 z 2004 roku, które to bazuje na Audi A4 B6 z roku 2000.
Na Moto.pl testowaliśmy już Seata Exeo 1.8T oraz wersję ST z silnikiem 2.0 TDI . Zapraszamy do lektury.
Marcin Sobolewski
ZOBACZ TAKŻE: