W teren lepiej się nimi nie zapuszczać. Choć maja napęd obu osi lepiej pozostać na drodze utwardzonej. To tam czują się najlepiej.
Pierwszy niemiecki SUV nie był do końca niemiecki. Jego produkcję umieszczono w USA, chociaż do 2002 roku powstawał także w austriackich zakładach Magna Steyr. Niestety amerykańska jakość wykonania wyraźnie odstawała od niemieckich standardów.
Do zalet auta można zaliczyć obszerne wnętrze i stosunkowo niskie ceny zakupu. Wady to źle spasowane elementy wnętrza, czy trzeszczące plastiki oraz wysokie koszty utrzymania.
W dwa lata po Mercedesie BMW zaprezentowało swoją odpowiedź na ML-a. BMW X5 wyglądał i jeździł lepiej, co zawdzięcza pokrewieństwu z serią 5. Także jakość wykonania jest wyraźnie lepsza, niż w Mercedesie.
Wady BMW X5 to wysokie koszty utrzymania związane nie tylko z cenami części, czy przeglądów, ale z awaryjnością Bawarczyka. BMW oferuje w zamian radość z jazdy typową dla aut tej marki.
CZYTAJ WIĘCEJ:
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE:
Pojedynek używanych | VW Passat (B5) vs Toyota Avensis (I)