Wygląda na to, że używany w 430-ce softtop ustąpi w Italii miejsca lekkiemu, składanemu hardtopowi. Tylna partia nadwozia Italii wzbogaci się również o skrzela, ułatwiające oddychanie widlastej "ósemce". To pierwsze od czasów modelu 355 Ferrari, w którym serce nie będzie widoczne jak na dłoni przez przezroczystą osłonę.
Wersja Spider będzie o około 40 tys. dolarów droższa od coupe. Wprawi ją w ruch ten sam wysokoobrotowy silnik V8 o pojemności 4,5 litra, mocy 570 koni przy 9000 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 6000 obr./min. Siła napędowa trafi do tylnych kół za pośrednictwem 7-stopniowej przekładni dwusprzęgłowej. Osiągi? Coupe przyspiesza do setki w 3,4 s i może pędzić z prędkością 325 km/h.
ZOBACZ TAKŻE:
Znakomita kolekcja Ferrari na sprzedaż - GALERIA