I jak można było przypuszczać, linie karoserii 911-ki pozostały wierne tradycji. Odrobinę świeżości i agresji styliści uzyskali dzięki większym wlotom powietrza i nowemu kształtowi tylnych lamp. Auto jeździ na płycie podłogowej z dodatkowymi 10 cm między osiami.
Podstawowe Porsche 911 Carrera otrzyma 6-cylindrowego boksera o pojemności 3,4 litra i mocy 350 koni, a mocniejszy wariant Carrera S - 3,8-litrową jednostkę, generującą 400 KM. Ten drugi przyspiesza do setki w ciągu 4,5 s i osiąga prędkość maksymalną 300 km/h.
Obydwa silnik będą seryjnie współpracować z ręcznymi, 7-biegowymi przekładniami. Na życzenie dostępne są dwusprzęgłowe skrzynie PDK produkcji firmy ZF. I jeszcze jedna istotna informacja - apetyt 911-ki zmalał w stosunku do poprzedniczki aż o 14 proc.
Więcej szczegółów i zdjęć już niebawem. Premiera nowego Porsche 911 nastąpi podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (13-25 września br.).
Marcin Sobolewski
ZOBACZ TAKŻE: