Wypucowane samochody, prężące się w towarzystwie pięknych hostess to standard. Aby przykuć uwagę gości spacerujących po halach wystawienniczych trzeba bardziej się postarać. Szczególnie jeśli jest się przedstawicielem segmentu premium. Podczas wrześniowych targów we Frankfurcie Audi zamierza zdeklasować konkurencję.
Na ten cel producent z Ingolstadt przeznaczył, uwaga - 10 milionów euro! Czym zaskoczy zwiedzających? Ekipa Audi odłączy się od pozostałych marek grupy Volkswagena i zbuduje na głównym dziedzińcu centrum wystawowego własne stoisko. Chociaż słowo stoisko nie oddaje nawet w części ogromu przedsięwzięcia. Audi będzie miało do dyspozycji "halę" mierząca 100 m długości, 70 metrów szerokości i 12 m wysokości, w której znajdzie się miejsce dla... 400-metrowego toru testowego.
Do Frankfurtu firma przywiezie około 30 różnych modeli, kilkanaście z nich będzie do dyspozycji gości salonu. Odwiedzający stoisko Audi będą mogli nie tylko wsiąść do środka wybranych samochodów, ale też zabrać je na małą przejażdżkę na wspomnianym torze. Oprócz fabrycznych modeli, do dyspozycji zwiedzających będą ponoć również auta stricte sportowe.
Bartosz Sińczuk
ZOBACZ TAKŻE: