Otworzyliśmy oczy niedowiarkom, czyli jak marka Cupra zdobywa rynek

Jeszcze kilka lat temu wszyscy patrzyli z dużym dystansem na pomysł wyodrębnienia w portfolio Grupy Vokswagena marki Cupra. Dziś, modele sygnowane jej logiem sprzedają się jak świeże bułeczki. Co się złożyło na ten sukces? M.in. na ten temat rozmawiam z Darią Zielaskiewicz, dyrektorką marki Cupra.
Zobacz wideo

Budowanie marki to ogromne wyzwanie, zwłaszcza gdy ma to być marka międzynarodowa i działać w segmencie, w którym konkurencja jest ogromna, a klient do konkurencyjnych brandów jest mocno przywiązany.

Dziennikarze zgromadzeni w studiu pod Barceloną, podczas konferencji inaugurującej powołanie marki Cupra w 2015 r. podchodzili do tego projektu z dużym dystansem. Ale po paru latach od debiutu widać, że marka ma się dobrze i rozwija się dynamicznie. Jakie były odczucia przy okazji tej inauguracji dyrektorki Cupry w Polsce? Dla kogo jest ta marka i co się składa na jej sukces, a także jakie są prognozy dla rynku motoryzacyjnego w przyszłym roku? M.in. tego dowiemy się z naszego wideo.

MATERIAŁ SPONSOROWANY MARKI CUPRA

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.