Dobre wyposażenie, wysoki komfort i wygoda jazdy, niezawodny i sprawdzony napęd hybrydowy - oto podstawowe zalety mierzącego blisko 5 metrów długości Lexusa ES 300h. Zastosowana jednostka napędowa w tym aucie łączy silnik benzynowy o pojemności 2.4 litra z jednostką elektryczną oraz akumulatorem trakcyjnym. Łączna moc systemowa wynosi 218 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,9 sekundy, a prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 180 km/h. Układ napędowy wyróżnia się harmonijną pracą oraz niskim średnim zużyciem paliwa wynoszący od 5 l/100 km).
Jak poinformował Lexus, dla aut z 2024 roku produkcji przygotowano atrakcyjne warunki zakupu, a czas oczekiwania na zamówiony egzemplarz jest bardzo krótki. Klienci najwięcej mogą zyskać decydując się na model ES w wersji Business Edition. W ofercie "Final Edition" samochód kosztuje 209 000 zł, czyli 67 500 zł mniej od ceny katalogowej. To konkurencyjny poziom względem mniejszych sedanów marek premium o zbliżonej mocy.
Lexus ES w najmie KINTO One dla firmy kosztuje 1190 zł netto miesięcznie przy umowie na 3 lata, 15-procentowej wpłacie własnej oraz z rocznym limitem przebiegu na poziomie 10 tys. km. Przedsiębiorcy mogą także skorzystać z Leasingu KINTO One z miesięczną ratą od 1290 zł netto, a także z limitowanego Leasingu 104,9 proc. + GAP, w którym opłata wstępna jest w wysokości 45 proc. ceny pojazdu, okres leasingu to 24 miesiące, wykup określono na 16 proc., a całkowita suma opłat wynosi 104,9 proc.
Dla klientów indywidualnych najlepszą propozycją jest Leasing konsumencki KINTO One. Miesięczna rata wynosi 1587 zł brutto, gdy umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem następujących parametrów: 36 miesięcy trwania kontraktu, 15 proc. opłaty wstępnej, 10 tys. km limitu rocznego przebiegu.
Standard wyposażenia Business Edition za 209 000 zł (taniej o 67 500 zł) zawiera m.in.: elektrycznie regulowaną i podgrzewaną kierownicę, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele z tapicerką Tahara, system multimedialny z 12-calowym ekranem dotykowym, wbudowaną nawigacją i asystentem głosowym Lexus Concierge, 18-calowe felgi aluminiowe, aktywny tempomat, przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamerę cofania, system monitorowania martwego pola i elektryczny szyberdach z zasuwaną roletą.
Bogatszy wariant Prestige + Pakiet Multimedia za 254 700 zł (taniej o 66 300 zł) dodaje do wyposażenia: system audio Mark Levinson i 17 głośników, kamerę 360 stopni, klapę bagażnika otwieraną ruchem nogi i zamykaną elektrycznie, pamięć ustawienia kolumny kierownicy i fotela, wentylowane fotele z gładkiej skóry z elementami skóry syntetycznej, reflektory przednie Full LED L-Shape.
Topowy Lexus ES 300h Omotenashi za 267 200 zł (taniej o 63 800 zł) otrzymuje: fotele ze skóry półanilinowej z elementami skóry syntetycznej, regulację podparcia lędźwiowego foteli przednich, elektrycznie regulowane oparcie tylnej kanapy, ogrzewane tylne fotele, podłokietnik z tyłu z panelem sterującym 3-strefową klimatyzacją oraz podgrzewaniem tylnej kanapy. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.