• Link został skopiowany

Tyle teraz kosztuje Toyota RAV4 Plug-in Hybrid. Jest taniej o 21 700 zł

Blisko 22 tys. zł rabatu na nowe auto brzmi interesująco. Toyota przygotowała właśnie taką ofertę na jednego ze swoich hitów sprzedaży. Mowa o modelu RAV4. Tu pojawia się jednak gwiazdka. Bo cenę można obniżyć tylko w przypadku hybrydy plug-in.
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid 2021
Toyota

Toyota RAV4 jest SUV-em segmentu D. Niezwykle popularnym w Polsce – warto dodać. To czwarty najchętniej kupowany pojazd w naszym kraju w tym roku. A teraz sukces modelu może zostać dodatkowo podbity. Bo właśnie ekonomiczna wersja RAV-ki otrzymała ciekawą promocję. Samochód jest dostępny z rabatem sięgającym 21 700 zł.

Blisko 22 tys. zł rabatu na RAV4 plug-in

Oferta specjalna jest dostępna na Toyotę RAV4 plug-in. Konkretnie dotyczy topowej wersji wyposażenia o oznaczeniu GR Sport. W tym przypadku nabywca bez dopłaty otrzymuje m.in. panoramiczny i elektrycznie uchylany dach, skórzaną tapicerkę, elektryczną regulację foteli przednich z pamięcią, wentylację foteli przednich, wyświetlacz HUD, dwukolorowe malowanie nadwozia, 19-calowe felgi aluminiowe oraz system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem.

Inne warianty wyposażenia Toyoty RAV4 plug-in hybrid również są dostępne z atrakcyjnymi rabatami. Na wersję:

  • bazową Dynamic kierowca dostanie 18 700 zł obniżki. Zapłaci za auto 238 200 zł.
  • Selection kierowca dostanie 20 200 zł obniżki. Zapłaci za auto 256 700 zł.
  • Style kierowca dostanie 20 700 zł obniżki. Zapłaci za auto 263 300 zł.
Zobacz wideo

RAV4 plug-in ma 300 koni, czteronapęd i 75 km zasięgu EV

Sercem Toyoty RAV4 plug-in hybrid jest 2,5-litrowy, wolnossący silnik benzynowy Hybrid Dynamic Force. Ten w połączeniu z dwoma silnikami elektrycznymi generuje aż 306 koni mechanicznych mocy. To sprawia, że duży, rodzinny SUV jest w stanie przyspieszyć do 100 km/h w 6 sekund. Elementem konstrukcji jest także litowo-jonowy akumulator o pojemności 18,1 kWh. Umożliwia on jazdę w bezemisyjnym trybie na dystansie do 75 km.

Silnik spalinowy oferuje 185 KM i 227 Nm. Przy przedniej osi zamontowany jest 182-konny silnik elektryczny. Agregat zamontowany przy tylnej osi ma 54 konie. Tak skomponowany układ tworzy jednocześnie elektryczny napęd na wszystkie koła AWD-i.

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid
Toyota RAV4 Plug-in Hybrid fot. Toyota

Toyota RAV4 plug-in vs. konkurencja rynkowa

Jednym z tańszych konkurentów jest Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV. Jego cennik startuje od niespełna 200 tys. zł. Warto jednak wiedzieć o tym, że koreański SUV jest mniejszy od RAV-ki, o przeszło 50 koni słabszy, a do tego ma tylko napędzaną przednią oś. AWD nie jest tu dostępne wcale. Identyczna sytuacja dotyczy Kii Sportage PHEV.

Bank cenowy rozbija także Mitsubishi Eclipse Cross. 188-konny PHEV z Japonii zostanie wyceniony na co najmniej 191 990 zł. Tyle że to auto z innej epoki. Jest dość przestarzałe. Konstrukcja samego napędu sięga natomiast co najmniej dekady wstecz. Tańsza jest także Kuga PHEV. Jej cennik startuje od 206 720 zł.

Więcej o: