Tyle kosztuje w Polsce zupełnie nowy Peugeot. Cennik już jest gotowy

Zupełnie nowy Peugeot 3008 debiutuje na polskim rynku z napędem plug-in hybrid. Wariant ten dołączył do hybrydy oraz wersji w pełni elektrycznej. Tym samym oferta francuskiego SUV-a jest już kompletna, a klienci mogą składać zamówienia u dilerów.

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid uzupełnia i rozszerza gamę zelektryfikowanych pojazdów francuskiej marki. Po wprowadzeniu tej wersji Peugeot oferuje trzy różne technologie zelektryfikowanych napędów, które według informacji producenta mają zaspokajać różne potrzeby klientów.

Nowy model z wtyczką wyposażony jest w układ napędowy o mocy 195 KM. Auto po naładowaniu akumulatora trakcyjnego o pojemności 17,8 kWh potrafi przejechać do 87 km w trybie całkowicie elektrycznym. Hybryda plug-in plasuje się pomiędzy wersją hybrydową o mocy 136 KM, którą oparto na silniku 3-cylindrowym 1.2 l, a wersją w pełni elektryczną o mocy 210 KM z akumulatorem o pojemności 73 kWh. W Polsce można zamówić wszystkie wersje napędu. 

2024 Peugeot 3008 - cena w Polsce

  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 Allure - cena 169 900 zł
  • 3008 Hybrid 136 e-DCS6 GT - cena 186 250 zł
  • 3008 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 Allure - cena 211 900 zł
  • 3008 Plug-in hybrid 195 e-DCS7 GT - cena 229 950 zł
  • e-3008 210 akumulator 73 kWh Allure - cena 233 600 zł
  • e-3008 210 akumulator 73 kWh GT - cena 251 650 zł
Zobacz wideo

Peugeot 3008 Plug-In Hybrid 195

Nowa wersja 3008 Plug-In Hybrid 195 e-DCS7 łączy silnik elektryczny o mocy 125 KM (92 kW) z 4-cylindrowym silnikiem spalinowym z turbodoładowaniem o pojemności 1.6 litra i mocy 150 KM (110 kW), zapewniając łączną moc 195 KM (143 kW). Układ jest łączony z 7-stopniową, dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.

Akumulator litowo-jonowy wersji Plug-In Hybrid można naładować w 2 godziny i 55 minut, używając ładowarki o mocy 7,4 kW lub w 9 godzin i 5 minut, podłączając go do standardowego domowego gniazdka. Zbiornik paliwa ma 55 litrów pojemności. Producent informuje o zużyciu paliwa na poziomie 0,9 l/100 km i emisji od 19 g CO2/km (cykl mieszany WLTP).

Peugeot 3008
Peugeot 3008 Fot. Peugeot

Nowy Peugeot 3008 - wyposażenie

W nowej generacji 3008 najważniejsze elementy wyposażenia oferowanego w standardzie Allure to: bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania pojazdu, kamera cofania HD, tylne czujniki parkowania, przednie reflektory i tylne światła LED, 19-calowe aluminiowe obręcze kół, Peugeot i-Cockpit z dwoma 10-calowymi ekranami cyfrowymi, system informacyjno-rozrywkowy Peugeot i-Connect z dostępem do Internetu.

W wersji wyposażenia GT dodatkowo można liczyć na: nadwozie z czarnym dachem, tapicerka z Alcantary, 20-calowe aluminiowe obręcze kół, reflektory Pixel LED, przednie czujniki parkowania, elektrycznie otwierane drzwi bagażnika, podgrzewane przednie fotele i kierownica, bezprzewodowa ładowarka do smartfonów, personalizowane oświetlenie ambientowe, Peugeot Panoramic i-Cockpit z zakrzywionym 21-calowym ekranem, konfigurowalne przełączniki i-Toggles, system informacyjno-rozrywkowy Peugeot i-Connect Advanced z dostępem do Internetu.

Wszystkie wersje nowej generacji 3008 powstają we Francji w zakładzie w Sochaux. Auto jest pierwszym samochodem Stellantis opartym na platformie STLA Medium. Platforma ta obsługuje wiele źródeł energii. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.

Więcej o: