Toyota C-HR plug-in stała się tańsza. Ale nie sama z siebie. Japończycy sprytnie to rozegrali

C-HR z hybrydą plug-in pod maską stał się tańszy o 13 tys. zł. Choć słowo "tańszy" nie do końca tu pasuje. Japończycy zrobili dość sprytny zabieg. Zabieg, który jednak nie powinien zrazić kierowców. Raczej zwiększy dostępność eko-SUV-a.

Do tej pory za Toyotę C-HR z hybrydą plug-in trzeba było zapłacić w polskim salonie 189 900 zł. Teraz przy aucie znajdziecie plakietkę z napisem 176 900 zł. To nie jest jednak tak, że Japończycy przygotowali dla kierowców rabat wynoszący 13 tys. zł. "Obniżka" jest zestawieniem dwóch czynników. Rabatu promocyjnego (wynosi 8000 zł), ale i naturalnego wyniku zmiany gamy modelowej.

Zobacz wideo Policyjny dron obserwował skrzyżowania. Nagrał m.in. wykroczenie kierowcy toyoty

Toyota C-HR z hybrydą plug-in otrzymała słabszą wersję wyposażenia. Stąd obniżka

Do tej pory Toyota C-HR plug-in była dostępna co najmniej z pakietem wyposażenia Style. Teraz Japończycy "schodzą" o oczko niżej. Model będzie można zamówić w wersji Comfort Plus. W tym wariancie na listę wyposażenia standardowego wpiszą się m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, bazowe światła LED-owe, podgrzewane przednie fotele, 12,3-calowy ekran w miejscu zegarów, system bezkluczykowego dostępu do kabiny, ekran multimedialny o przekątnej 8 cali z nawigacją czy system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu. Auto jest dostępne w siedmiu wersjach kolorystycznych.

176 900 zł to jednak cena promocyjna za Toyotę C-HR plug-in Comfort Plus. Standardowa to 184 900 zł. Aktualnie promocyjną cenę mają także inne wersje wyposażenia, a w tym Style, Executive, GR Sport, Executive Premiere Edition czy GR Sport Premiere Edition.

Plug-in w Toyocie C-HR ma sporo zalet. Główną 223 koni mocy

W przypadku Toyoty C-HR plug-in kilka słów należy się jednak nie tylko ofercie i cennikowi. Warto wspomnieć też o samym napędzie. Jego sercem jest 2-litrowy, wolnossący silnik benzynowy z dotryskiem bezpośrednim benzyny. Ma 152 konie mocy. Spalinowiec otrzymał jednak do współpracy 163-konnego elektryka. W efekcie układ napędowy dostarcza 223 konie mocy na asfalt. Dzięki temu rozpędza się do 100 km/h w 7,4 sek. Doładowywany z gniazdka C-HR posiada baterię litowo-jonową o pojemności 13,6 kWh. Za jej sprawą może pokonać w trybie wyłącznie elektrycznym nawet 66 km. Jeżeli chodzi o ładowanie zasobnika, wallbox poradzi sobie z tym zadaniem już w 2,5 godz.

Niestety plug-in oznacza też pewne... straty. Głównie pojemności bagażnika. Hybrydowy C-HR oferuje 364-litrowy kufer. Plug-in minimalizuje pojemność do 310 litrów, a nawet 296 litrów w przypadku wersji z systemem audio JBL.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.