Poprawiona Toyota Yaris Cross w sprzedaży. Cena rocznika 2024 powyżej stówki

Znamy polskie ceny Toyoty Yaris Cross po liftingu. Polski importer poinformował, ile trzeba teraz zapłacić za crossovera po odmłodzeniu. Z oferty wypadł silnik 1.5 125 KM startujący od 92 900 zł. Teraz podstawowa wersja Active ma napęd 1.5 Hybrid Dynamic Force 116 KM e-CVT i kosztuje 109 900 zł (przed liftingiem odmiana ta kosztowała 4000 zł mniej).

Ruszyły rezerwacje online nowej Toyoty Yaris Cross. Klienci, którzy zarezerwują swój samochód przez internet, będą mogli złożyć zamówienie w pierwszej kolejności. Nowa Toyota Yaris Cross jest dostępna w sześciu wersjach wyposażenia oraz z czterema napędami. Po liftingu wybierać można tylko hybrydy. W aucie debiutuje hybryda o mocy 130 KM z elementami napędu piątej generacji, która występuje z napędem na przednią oś (FWD) lub 4x4 (AWD-i). Wyposażenie zyskało cyfrowe zegary, nową wersję systemu multimedialnego Toyota Smart Connect oraz ulepszone systemy wsparcia podczas jazdy i parkowania T-MATE, a także cyfrowy kluczyk. Więcej o nowych samochodach piszemy na Gazeta.pl.

Toyota Yaris Cross 2024 - cena w Polsce

  • 1.5 Hybrid Dynamic Force FWD 116 KM e-CVT Active - 109 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force FWD 116 KM e-CVT Comfort - 115 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force FWD 116 KM e-CVT Style - 127 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD 116 KM e-CVT Comfort - 125 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD 116 KM e-CVT Style - 137 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD 130 KM e-CVT Executive - 137 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force FWD 130 KM e-CVT GR Sport - 146 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force FWD 130 KM e-CVT Premiere Edition - 148 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD 130 KM e-CVT Executive - 147 900 zł
  • 1.5 Hybrid Dynamic Force AWD 130 KM e-CVT Premiere Edition - 158 900 zł

Nowa 130-konna hybryda

Toyota pozycjonowana w klasie pojazdów B-SUV otrzymała napęd hybrydowy piątej generacji o nazwie Hybrid 130. Układ oparty na silniku benzynowym 1.5 l ma nową przekładnię oraz większy i mocniejszy silnik elektryczny. Wraz z ulepszeniem jednostki sterującej moc zwiększono o 14 proc. ze 116 KM do 130 KM, a moment obrotowy silnika elektrycznego jest wyższy w całym zakresie obrotów. Poprawa wynosi aż 30 proc - zamiast 141 Nm teraz jest 185 Nm. Teraz Yaris Cross rozpędza się od 0 do 100 km/h o pół sekundy szybciej (10,7 s), a czas przyspieszenia od 80 do 120 km/h jest krótszy o 0,4 sekundy (8,9 s). Prędkość maksymalna wciąż wynosi 170 km/h. Zmiany te nie wpłynęły znacząco na emisje CO2 (103-122 g/km).

Yaris Cross w wersji Executive kosztuje od 137 900 zł z napędem na przód oraz od 147 900 zł z AWD-i. W tej odmianie standardem jest dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z technologią oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X®, cyfrowy wyświetlacz na tablicy wskaźników o przekątnej 12,3 cala, nowa wersja systemu multimedialnego Toyota Smart Connect® z ekranem dotykowym HD o przekątnej 10,5 cala, jak również system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem (RCTAB), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), podgrzewana kierownica, 18-calowe felgi aluminowe oraz elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika. Ponadto wybranymi funkcjami auta można sterować zdalnie przy pomocy aplikacji MyToyota.

Zobacz wideo Elektryczny rywal Yarisa Cross

Toyota Yaris Cross 2024 - wyposażenie

W standardzie wersji Active jest system multimedialny Toyota Touch 3 z kolorowym, 9-calowym ekranem dotykowym, łączność ze smartfonem przy pomocy Apple CarPlay i Android Auto, automatyczną klimatyzację, kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC). Systemy bezpieczeństwa i wsparcia kierowcy Toyota T-MATE zawierają m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych i rowerzystów, asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA) czy układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA).

Wersja Comfort zyskuje światła przeciwmgielne w technologii LED, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego fotela kierowcy, stację do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej, przednie i tylne czujniki parkowania czy układ detekcji przeszkód (ICS).

Wersja Style ma 17-calowe felgi aluminiowe, światła główne w technologii LED, podgrzewane fotele przednie, inteligentny kluczyk, a także tylną kanapę dzieloną i składaną w proporcjach 40:20:40, podwójną podłogę bagażnika dzieloną w proporcji 40:60 i przyciemniane szyby tylne. Wersja Style to także większy kolorowy ekran dotykowy HD o przekątnej 10,5-cala z system multimedialnym Toyota Smart Connect, nawigacją w chmurze i 4-letnim darmową transmisją danych, a aplikacja MyToyota umożliwia zdalne sterowanie wybranymi funkcjami auta.

Bogaty wariant Executive wyróżniają 18-calowe felgi aluminiowe, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna z technologią oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe-X, cyfrowy wyświetlacz na tablicy wskaźników o przekątnej 12,3 cala, nowa wersja systemu multimedialnego Toyota Smart Connect z ekranem dotykowym HD o przekątnej 10,5 cala, jak również system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem (RCTAB), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), podgrzewana kierownica oraz elektrycznie otwierana i zamykana klapa bagażnika. Ponadto wybranymi funkcjami auta można sterować zdalnie przy pomocy aplikacji MyToyota.

Odmiana GR Sport cechuje się zderzakami w stylistyce sportowej, innym przednim grillem oraz specjalnymi 18-calowymi felgami aluminiowymi. Na liście wyposażenia jest tapicerka z ekologicznego zamszu Ultrasuede ze skórzanymi boczkami i przeszyciami w kolorze czerwonym oraz trójramienna kierownica obszyta skórą z perforacją i przeszyciami w kolorze czerwonym.

Premiere Edition to limitowana wersja specjalna w standardzie z wyświetlaczem projekcyjnym (HUD), asystentem parkowania Toyota Teammate Advanced Park, monitorem panoramicznym z systemem kamer 360 stopni (PVM), osłonami przedniego i tylnego zderzaka, a także specjalnymi 18-calowymi obręczami kół.

Warianty Executive, GR Sort i Premiere Edition można rozszerzyć o pakiety VIP (9000 zł). Pakiet VIP zawiera automatyczną regulację świateł drogowych, światła matrycowe w technologii LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system nagłośnienia Premium Audio JBL z ośmioma głośnikami oraz dach panoramiczny z ręcznie sterowaną roletą. Do Executive dostępny jest jeszcze pakiet Tech (6000 zł) poszerzający wyposażenie auta o wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie (HUD), zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park oraz monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM).

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.