Całkiem niedawno redaktor Piotr wrócił z pierwszych jazd zupełnie nową Toyotą C-HR, a to oznacza, że rynkowa premiera kolejnej generacji bestsellera zbliża się wielkimi krokami. Dzisiaj jednak nowej Toyocie C-HR nie poświęcimy w ogóle miejsca. Zainteresowanych odsyłamy do artykułu poniżej. Sprawdzimy za to pożegnalny cennik schodzącej ze sceny generacji crossovera. Wciąż jest na stronie producenta, a to oznacza, że dalej da się kupić C-HR-a w okazyjnej cenie. Przełom generacji to zawsze znakomity moment na zakup auta. Więcej o cenach w Polsce piszemy na stronie głównej gazeta.pl.
Toyota C-HR to przedstawiciel segmentu szeroko pojętych crossoverów i SUV-ów segmentu C. Dołączyła w nim do znacznie większej Toyoty RAV4 jako propozycja mniejsza i bardziej stylowa. C-HR stawia na ciekawą stylistykę i całkiem niezłe wykończenie wnętrza. Oprócz RAV4 i C-HR Toyota ma w tym segmencie jeszcze jeden model... Toyota Corolla Cross to kolejna propozycja Japończyków w tej szalenie popularnej klasie.
Schodząca ze sceny generacja Toyoty C-HR mierzy 4390 mm długości, 1795 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi to 2640 mm. Tylna kanapa jest całkiem przestronna jak na te wymiary, ale ma jedną wadę - modnie poprowadzona linia okien sprawia, że jest tam dość ciemno. Bagażnik? Z bazowym napędem hybrydowym pomieści 377 litrów, a ze 184-konną hybrydą - 358 litrów.
Jako że szukamy najtańszej Toyoty C-HR, to patrzymy dzisiaj na podstawowy napęd hybrydowy 1.8 Hybrid 122 KM e-CVT. Pożegnalne sztuki modnego crossovera z nim kosztują teraz od 127 000 złotych w promocyjnej cenie. Jak prezentują się najważniejsze dane techniczne Toyoty C-HR?
W aktualnym cenniku zostały już tylko dwie pierwsze wersje wyposażenia. Odmiany Executive i GR Sport już się wyprzedały. Ile kosztuje Toyota C-HR w Polsce?
Jeśli interesuje was mocniejsza 184-konna wersja, to dostępna jest tylko w wersji Style i kosztuje 139 700 zł. Naszym zdaniem to w tym momencie zdecydowanie najlepszy wybór. Jest tańsza od słabszej wersji.
Japończycy przyzwyczaili nas, że nie trzeba się bać bazowych wersji wyposażenia. Już wersja Comfort ma najważniejsze dla kierowców rzeczy:
Trochę droższa wersja Style czyni z C-HR crossovera kompletnego. Jeśli nie jesteście samochodowymi zajawkowiczami, to z pewnością tak wyposażona Toyota w zupełności wam wystarczy.