Flagowy SUV marki Mazda w Europie, jest teraz do kupienia w Polsce w cenie niższej o 17 000 zł. Bogato wyposażona Mazda CX-60 2.5 e-Skyactiv PHEV 327 KM 8AT AWD, dostępna jest w wersji Exclusive-Line w cenie od 254 900 zł, zamiast dotychczasowych 271 900 zł. Tyle kosztuje Mazda CX-60 z sześciocylindrowym motorem rzędowym 3.3 e-Skyactiv D 254 KM 8AT AWD. Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.
Ponadto klienci mogą skorzystać z obowiązującej dla CX-60 promocji w postaci vouchera w wysokości 13 800 zł na dodatkowe wyposażenie lub usługi. Taki samochód można wybrać w promocyjnym finansowaniu Mazda Finance (np. leasing 105 proc. przy wpłacie własnej 45 proc. i 36 miesiącach finansowania z 1 proc. wykupu). Alternatywnie klienci wybierający Mazdę CX-60 PHEV z rocznika 2022 mogą skorzystać z leasingu Mazda Finance 100 proc. przy wpłacie własnej 45 proc. i 36 miesiącach finansowania z 1 proc. wykupu.
W całej Europie, w tym w Polsce, Mazda CX-60 PHEV spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Tylko w naszym kraju po pierwszym półroczu 2023 r. ten model z napędem typu plug-in z wynikiem 507 sztuk jest drugim najchętniej wybieranym samochodem spośród wszystkich dostępnych hybryd z wtyczką. Co druga CX-60 sprzedana u nas w tym roku miała napęd PHEV i widzimy w tym jedynym benzynowym wariancie bardzo duży potencjał, choć obserwujemy też rosnącą konkurencję ze strony naszego nowego sześciocylindrowego silnika Diesla. Dlatego postanowiliśmy pozbawić klientów dylematu cenowego i CX-60 z rocznika 2022 oferujemy teraz w cenie mocniejszego wariantu wysokoprężnego
– powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.
Mazda CX-60 PHEV jest wyposażona w benzynową jednostkę R6 2.5 Skyactiv-G o mocy 194 KM sparowaną z silnikiem elektrycznym o mocy 129 KW i akumulatorem wysokonapięciowym 17,8 kWh. Łączna moc układu wynosząca 327 KM i 500 Nm pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 5,8 s i uzyskanie 200 km/h prędkości maksymalnej. Na samej energii elektrycznej auto przejedzie do 63 km. Średnie zużycia paliwa to poziom 1,5 l/100 km wg cyklu WLTP przy średniej emisji 33 g CO2/km. Dla porównania 254-konny diesel R6 z napędem na cztery koła, który wytwarza 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego, przyspiesza do pierwszych 100 km/h w 7,4 s, a silnik średnio potrzebuje 5,3 l oleju napędowego na 100 km.
Każdy model Mazdy sprzedawany w Polsce od 1 września 2022 r. objęty jest gwarancją na okres 6 lat do limitu 150 000 km. Mazda Motor Poland informuje, że w polskich salonach na klientów czeka niespełna 150 egzemplarzy Mazdy CX-60 PHEV z rocznika 2022 w różnych wariantach wyposażenia i kolorystycznych. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.