To najdroższa Astra. Opel Astra Sports Tourer GSe trafił do polskiego cennika

W polskich salonach sprzedaży samochodów marki Opel, można składać zamówienia na najwyższą wersję wyposażenia modelu Astra z nadwoziem kombi. Usportowiony Opel Astra Sports Tourer GSe wyceniony na 210 000 zł jest najdroższą Astrą w ofercie.

Opel Astra Sports Tourer GSe wyróżnia się przede wszystkim charakterystyczną stylistyką GSe, sportowym układem jezdnym oraz możliwością jazdy lokalnie bez emisji spalin. Zawieszenie jest obniżone o 10 milimetrów, felgi są 18-calowe, a we wnętrzu znalazły się sportowe fotele GSe z atestem AGR. Układ kierowniczy, zawieszenie i hamulce reagują bardziej bezpośrednio na polecenia kierowcy. Auto cechuje się większą zwrotnością i precyzją prowadzenia. Codzienną użyteczność gwarantuje pakowny bagażnik o pojemności od 516 l do 1553 litrów. Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.

Moc układu napędowego wynosi 225 KM - gdzie czterocylindrowy silnik o pojemności 1.6 litra dostarcza 180 KM, a silnik elektryczny rozwija maksymalnie 110 KM i 360 Nm. Kompaktowe kombi przyspiesza od 0 do 100 km/h w 7,6 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 235 km/h (135 km/h w trybie elektrycznym). Litowo-jonowy akumulator o pojemności 12,4 kWh w Astrze GSe pozwala na lokalnie bezemisyjne przejechanie do 63 kilometrów według cyklu WLTP1 (zasięg elektryczny w mieście wg WLTP1: 66-71 km).

Astra GSe - cena w Polsce

Opel Astra GSe hatchback wyceniony w Polsce na 204 000 zł jest sprzedawany od lutego. Klienci zainteresowani Astrą Sports Tourer GSe mogą kompaktowe kombi zamówić dopiero teraz. Cena samochodu wynosi 210 000 zł. 

Wyposażenie seryjne zawiera system multimedialny z nawigacją kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, z 10-calowm ekranem dotykowym oraz 10-calowym wyświetlaczem informacyjnym dla kierowcy. Bezprzewodowa ładowarka w konsoli środkowej umożliwia ładowanie smartfonów. W skład montowanych w standardzie systemów wspomagających kierowcę wchodzi m.in.: system Intelli-Drive z funkcją ostrzegania przed kolizją i funkcją hamowania awaryjnego, wykrywania pieszych oraz zmęczenia kierowcy, ostrzeżenie przed niekontrolowaną zmianą pasa i rozpoznawanie znaków, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu i obecności pojazdu w martwym polu, a także automatyczny tempomat z funkcją pełnego zatrzymania. Przy manewrowaniu pomagają czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz system kamer 360 stopni Intelli-Vision. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.

Zobacz wideo szkolenie podnoszące umiejętności panowania nad radiowozem
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.