Zaprezentowana w 2019 roku Toyota GR Supra była pierwszym globalnym modelem opracowanym przez TOYOTA GAZOO Racing. Auto z układem napędowym złożonym z sześciocylindrowego silnika umieszczonego z przodu i napędem na tylną oś, było realizacją marzenia prezydenta Toyoty, Akio Toyody, który ma szczególny sentyment do modelu Supra. Samochód zbudowany w klasyczny sposób we współpracy z inżynierami BMW, szybko trafił w gusta entuzjastów motoryzacji.
Benzynowy silnik 3.0 R6 mocy 340 KM był początkowo łączony tylko z ośmiobiegową automatyczną skrzynią biegów. W 2022 roku w Europie wprowadzono wersję z sześciobiegową inteligentną manualną skrzynią biegów (iMT), którą sparowano z trzylitrowym silnikiem. Wersja 2.0 R4 o mocy 258 KM występowała w standardzie z automatyczną skrzynią biegów.
W związku z planowanym zakończeniem produkcji Toyoty GR Supry w 2025 roku, na wybranych rynkach zadebiutują dwie wersje specjalne. Pierwsza to limitowana do 300 egzemplarzy Toyota GR Supra A90 Final Edition, a drugą będzie Toyota GR Supra Lightweight Evo. Niestety, samochody te nie będą dostępne w Polsce.
GR Supra A90 Final Edition ma udoskonalony trzylitrowy silnik o mocy 435 KM i 570 Nm, łączony z manualną sześciobiegową skrzynią oraz napędem na tylne koła. Auto umożliwi rozpędzenie się do 270 km/h. Za nowe brzmienie będzie odpowiadać nowy wydech Akrapovic. Układ jezdny cechuje zawieszenie KW z dużym zakresem regulacji siły tłumienia, dostosowane kąty pochylenia kół osi przedniej i tylnej, a także wzmocnione przednie i tylne stabilizatory. Zmieniono również ustawienia elektrycznego wspomagania kierownicy oraz zastosowano szersze o 10 mm opony. Z przodu koła mają 19-calowe obręcze, a z tyłu felgi są 20-calowe. Poprawiono też układ hamulcowy, a z przodu zamontowano większe tarcze.
Z zewnątrz GR Supra A90 Final Edition zwraca uwagę matowym, czarnym lakierem oraz modyfikacjami aerodynamicznymi, które przeprowadzono po analizie danych z tunelu aerodynamicznego TOYOTA GAZOO Racing Europe. Auto otrzymało duży spojler tylny, a z przodu zastosowano nowy spojler, dodatkowe lotki oraz centralny wlot powietrza na masce. Te wszystkie elementy wykonano z włókna węglowego.
We wnętrzu GR Supry A90 Final Edition uwagę zwracają pełne fotele kubełkowe RECARO Podium CF obszyte Alcantarą (fotel kierowcy jest w kolorze czerwonym, a pasażera w czarnym). Kabina ma też klatkę bezpieczeństwa jak GR Supra GT4. Wyjątkowość limitowanej wersji podkreślają czerwone pasy bezpieczeństwa, kokpit obszyty Alcantarą oraz liczne wstawki z włókna węglowego, a także sportowa kierownica.
GR Supra Lightweigh Evo to wersja specjalna, która powstała na bazie doświadczeń oraz informacji od klientów. Trzycylindrowy silnik ma 340 KM mocy, która przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem manualnej, sześciobiegowej skrzyni. Oprogramowanie silnika zostało poprawione, zmodyfikowano ustawienia aktywnego dyferencjału, zmieniono kąty pochylenia kół, sztywniejszy jest przedni stabilizator, zmieniono charakterystykę pracy sprężyn oraz elektrycznie wspomaganego układu kierowniczego, a także zastosowano większe hamulce Brembo.
Na tylnej klapie dołożono lotkę z włókna węglowego i przeprojektowano kształt przednich nadkoli pod kątem lepszego przepływu powietrza. Felgi są 19-calowe i utrzymane w matowej czerni. We wnętrzu tapicerka foteli łączy skórę z Alcantarą, a na zagłówkach umieszczono logotyp GR. O sportowy klimat dbają także czerwone przeszycia i pasy bezpieczeństwa, a także czerwone podświetlenie lewarka zmiany biegów. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.