Skoda Kodiaq Sportline, która może zostać polakierowana żywymi kolorami, odznacza się licznymi błyszczącymi, czarnymi akcentami. Oprócz ramy osłony chłodnicy, obudów lusterek zewnętrznych, ram okiennych, relingów dachowych i tylnego dyfuzora, na czarno po raz pierwszy pomalowano także cały słupek D. Przyciemnione szyby dobrze komponujące się ze słupkami, wchodzą w skład pakietu Sunset. Więcej o nowych samochodach piszemy na stronie głównej Gazeta.pl.
Uzupełnieniem wyczernionych detali nadwozia jest czarne logo marki na masce oraz napis "SKODA" wraz z oznaczeniem modelu na tylnej klapie. Przedni i tylny zderzak oraz listwy progowe pomalowano w kolorze nadwozia. 19-calowe obręcze ze stopów lekkich, o wzorze przypisanym wyłącznie do wersji Sportline, mają polerowane wykończenie w kolorze antracytowym. Opcjonalnie dostępne są 20-calowe obręcze.
Wnętrze jest równie charakterystyczne. Dominują w nim ciemne kolory oraz sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami. Tapicerka jest czarna z mikrofibry z rzucającymi się w oczy, kontrastowymi przeszyciami. Ozdobne listwy na desce rozdzielczej i we wstawkach drzwi kolorem pasują do szwów. Kierownica ma trójramienny sportowy wzór.
Wyposażenie odmiany Sportline w serii zawiera 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników, uzupełniony centralnym 10-calowym ekran systemu Infotainment (po wejściu do pojazdu na wyświetlaczy pojawia się logo powitalne Sportline). W opcji dostępny jest większy, 13-calowy wyświetlacz systemu. Standard zawiera także elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, czy reflektory TOP LED Matrix z animowanym efektem powitalnym i funkcją doświetlania zakrętów. Z tyłu także montowane są lampy TOP LED, wyróżniające się dynamicznymi kierunkowskazami. Opcjonalnie model oferuje udoskonaloną dynamiczną kontrolę podwozia DCC Plus z ulepszonym zakresem regulacji.
Wersję Sportline można zamówić ze wszystkimi układami napędowymi oferowanymi w drugiej generacji modelu Kodiaq. Hybryda typu plug-in legitymuje się mocą systemową 204 KM, a jej zasięg to ponad 100 km w trybie całkowicie elektrycznym w cyklu WLTP. Technologia miękkiej hybrydy jest dostępna w podstawowym silniku 1.5 TSI o mocy 150 KM. Gamę uzupełniają jednostka benzynowa 2.0 TSI o mocy 204 KM i diesle 2.0 TDI w wersjach mocy 150 KM lub 193 KM. Najmocniejsze silniki benzynowe i diesla są standardowo łączone z napędem na cztery koła i wszystkie współpracują ze skrzynią biegów DSG. W materiale wykorzystano zdjęcia producenta.