Citroen DS4
Sylwetka DS 4 jest dopieszczona w każdym calu. 440-centymetrowe nadwozie upiększają liczne, dynamiczne przetłoczenia, a także efektowne światła LED. Auto ma blisko 19 cm prześwitu, zatem rywalizuje nie tylko z hatchbackami, lecz również z crossoverami z metką premium.
Uniwersalnego Citroena zatem ciężko zakwalifikować wyłącznie do jednego segmentu. Nie bez powodu też na przestrzeni lat linia DS cieszy się słabością u francuskich dygnitarzy. Dynamiczna, lecz luksusowa sylwetka auta wyróżnia się, gdzie tylko się pojawi.
Citroen DS4 fot. Citroen
Kabina rozpieszcza
Wysmakowana karoseria to tylko przedsmak. Kabina przenosi nas do świata luksusu i wyszukanych technologii. Materiały wykończeniowe to wysoka półka. Możemy obcować z alcantarą lub skórą. Na centralnym, 10-calowym, dotykowym ekranie ujrzymy obraz z czterech kamer zapewniających zasięg 360 stopni. Parkowanie stanie się więc jedynie przyjemnością.
Ergonomii dodaje umieszczenie dodatkowego touchpada pomiędzy siedzeniami. Jeszcze szybciej obsłużymy obszerne multimedia, których jest bez liku.
Citroen DS4 fot. Citroen
Renault Megane E-Tech
Projektowanie awangardowych pojazdów to domena Francuzów, toteż nie może dziwić na liście obecność najnowszej zdobyczy technologicznej od Renault. Samochód wyróżnia się z tłumu sportową linią nadwozia z dopracowanymi elementami aerodynamicznymi.
Model, który dotychczas kojarzył się z nadwoziem typu hatchback przeobraził się w nowoczesną i bardzo praktyczną sylwetkę crossovera. Stylowy wygląd dopełniają 20-calowe koła oraz takie inżynieryjne smaczki, jak np. klamki chowające się w drzwiach.
Renault Megane eTech fot. Renault
Dobrodziejstwo technologii i miejsca
Elektryczne Renault otacza pasażerów nowoczesną technologią. Kokpit jest skierowany w stronę kierowcy, a wszystkie przełączniki na kierownicy zostały zaprojektowane i pogrupowane w taki sposób, żeby uwolnić miejsce i ułatwiać intuicyjną obsługę. Potężne ekrany o rekordowej powierzchni użytkowej 774 cm2 dostarczają rozrywkę i najważniejsze informacje w rozdzielczości HD.
Nie można pominąć ogromnej ilości przestrzeni zagospodarowanej w schowkach - to aż 33 litry. Szczególnie docenią ją fani nowinek technicznych i mnóstwa akcesoriów.
Renault Megane eTech fot. Renault
Cupra Formentor
Ta hiszpańska marka z przytupem weszła na europejski rynek. Nic dziwnego, bo już z daleka przyciąga uwagę nieszablonowymi, agresywnymi przetłoczeniami i wyrazistą, nowoczesną bryłą. Dynamiczną linię nadwozia podkreślają detale w postaci wydajnych reflektorów LED oraz czarne aluminiowe felgi z elementami w kolorze miedzi.
Sportowego charakteru dopełniają również sportowe hamulce Akebono i aż do 390 KM ukrytych pod maską. Zaskoczenie stanowi również możliwość dobrania matowego lakieru. Auto dumnie zaprezentuje się w barwie Magnetic Tech Matt.
Cupra Formentor fot. Cupra
Dopieszczone wnętrze
Designu z przyszłości nie zabrakło również w kabinie. Charakter Formentora podkreślają niezwykle wygodne fotele kubełkowe, zaś na jego wyrafinowany charakter rzutują takie detale jak choćby kierownica w obszyciu w kolorze miedzi.
Trzystrefowa klimatyzacja zadba o komfort wszystkich pasażerów, zaś oświetlenie diodowe o kilku barwach z regulacją intensywności umili podróże. Wygodnej obsługi strzec będzie wyświetlacz o doskonałych wymiarach 10-cali.
Cupra Formentor fot. Cupra