Oto chiński BYD Destroyer 05. Może i będzie niszczył, ale na pewno nie mocą

W zeszłym roku na targach w Chinach zaprezentowano BYD Destroyer 05. Po roku przyszedł czas na pokazanie wnętrza.

Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl

BYD Destroyer 05 to chiński sedan z napędem hybrydowym typu plug-in. Fantazyjna nazwa jest częścią serii hybryd plug-in „Warship", sprzedawanych wraz z serią pojazdów elektrycznych „Marine Life" w nowo utworzonej sieci sprzedaży BYD Ocean Net.

Zobacz wideo Przyszłość motoryzacji. Jak ważną rolę w tej transformacji pełnią hybrydy typu plug-in?

Destroyer 05 w wielkością mieści się pomiędzy Toyotą Corollą i Camry. Jego wymiary prezentują się następująco: 4780 mm długości, 1837 mm szerokości, 1495 mm wysokości, a rozstaw osi ma 2718 mm.

Z zewnątrz chiński sedan nie wyróżnia się niczym szczególnym. Posiada wąskie światła LED, duży zderzak i dosyć aerodynamiczną sylwetkę.

Wewnątrz główny nacisk położono na 15,6-calowy ekran dotykowy, który jest połączony z 8,8-calowym cyfrowym zestawem wskaźników. Na tunelu środkowym znajduje się kilka przycisków, w tym cylindryczne pokrętło automatycznej skrzyni biegów, przełącznik trybu jazdy, przycisk start-stop i zestaw uchwytów na kubki.

BYD Tang EV600Chiński BYD osiąga rekordowe zyski. Nie dzięki elektrykom. Produkują maseczki

Auto wyposażone jest również w oświetlenie ambientowe, czerwone akcenty i w fotele z zintegrowanymi zagłówkami.

Destroyer 05 jest oferowany w dwóch hybrydowych wariantach plug-in. Obie wersje są wyposażone w 1,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 110 KM i są wyposażone w jeden lub dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 179 KM lub 197 KM. Najmniejszy akumulator zapewnia zasięg elektryczny 55 km, podczas gdy większy pozwala na pokonanie do 120 km na samej energii elektrycznej.

BYD nie podało jeszcze cen.

Więcej o: