Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami kolejnej marki. Będą promować jednoślady

Robert i Anna Lewandowscy rozpoczęli nową współpracę reklamową. Zostali ambasadorami marki Storm, która powstała w 2015 roku i obecnie jest jedną z najszybciej rozwijających się polskich marek rowerowych.

Jednoślady Storm są produkowane w Wielkopolsce. W ofercie marki znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, a także 60 typów rowerów dziecięcych. W 2023 roku do oferty mają trafić rowery elektryczne oraz gravele. Obecnie firma sprzedaje około 100 tys. rowerów rocznie. 

Pierwsza kampania marki Storm z udziałem Lewandowskich planowana jest na drugą połowę maja br. W komunikacie prasowym na ten temat czytamy, że współpraca obejmie działania wizerunkowe, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS. Wszystkie aktywności wspierać będzie szeroka komunikacja w mediach społecznościowych, a także na tradycyjnych nośnikach.

O marce Storm po raz pierwszy usłyszałem w momencie, gdy jej właściciel złożył nam propozycję współpracy. Zdziwiłem się, gdy usłyszałem jak silną pozycję udało jej się zdobyć na polskim rynku w ostatnich latach. Do rozpoczęcia współpracy skłoniła nas jednak wizja i historia, która stoi za tą marką. Marzenia, ciężka praca, wielkie ambicje, stawianie na jakość i ciągły rozwój, a jednocześnie wiara w takie wartości jak promowanie zdrowego i rodzinnego stylu życia, to wszystko jest spójne z tym czym sami na co dzień się kierujemy. Dlatego bardzo się cieszę, że wraz z Anią będziemy mogli wspólnie wspierać polską markę Storm w jej rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń

– powiedział Robert Lewandowski.

Rowery Storm dostępne są w ponad 350 punktach dystrybucji w całej Polsce. W najbliższym czasie marka planuje bardzo dynamiczny rozwój sieci sprzedażowo-serwisowej, w czym pomóc ma rozpoczęcie intensywnych działań marketingowych. Więcej artykułów o rowerach znajdziesz na Gazeta.pl.

 
Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.