Ford w nietypowy sposób promuje Mustanga Mach-E 1400. Za pomocą ostrego sosu [WIDEO]

Sposobów na promocję może być wiele. Jedni wykorzystują drony, inni plakaty, a jeszcze kolejni organizują akcje w przestrzeni publicznej. Każdy chce podkreślić jakąś cechę swojego produktu. Ford przy promocji Mustanga Mach-E 1400 wykorzystał ostry sos.

Ford Performance postawił na współpracę z Seanem Evansem z programu Hot Ones z YouTube’a, która miała skutkować złapaniem esencji Mustanga Mach-E 1400. Efektem tego jest poniższe wideo i ostry sos, który miał mieć w sobie dym, zwęgloną ziemię i sporo ostrych papryczek, aby wywoływały takie emocje jak pojazd, który symbolizuje:

 

Nie jest do końca jasne, czy Hot Ones jedynie udostępniło swoje sosy i przykleiło nowe etykiety czy stworzono od podstaw ostry sos. Obojętnie jak było, Sean Evans zaprosił do studia prodriftera Vaughna Gittin Jr., który pomógł zaprojektować Mustanga Mach-E 1400, aby wypróbował wspomniany produkt na skrzydełkach kurczaka. Wcześniej jednak kierowca zabrał Evansa na tor Charlotte Motor Speedway, z którym wykonał kilka szybkich okrążeni, co miało być wyznacznikiem ostrości.

Ford Explorer w Studiu BiznesTest Ford Explorer 3.0 V6 457 KM PHEV

Niestety, według Ford Performance sos nie będzie dostępny do kupienia i ponoć został stworzony tylko na potrzeby powyższego nagrania.

Zobacz wideo
Więcej o: