RTV EURO AGD wprowadza do swojej floty elektryczne auta dostawcze

RTV EURO AGD, jeden z wiodących detalistów z sektora elektroniki użytkowej i AGD w Polsce, wprowadza kolejne innowacyjne rozwiązania w logistyce. Jako pierwsza firma ze swojego segmentu rynku będzie dostarczać produkty do klientów w pełni elektrycznymi autami.

Warszawa, Łódź, Kraków, Poznań, Katowice, Wrocław, Gdańsk – to miasta, w których dostawy do klientów będą realizowane także z użyciem zaawansowanych elektrycznych samochodów.

Stworzone do miasta i nie tylko

Najnowsze pojazdy floty EURO dedykowane są do ruchu na obszarze miejskim i podmiejskim. Mogą poruszać się w strefach ograniczonego ruchu, a także w strefach niskiej emisji spalin. A do tego są wyposażone w wiele rozwiązań zapewniających wysoką efektywność energetyczną, w tym w odzyskiwanie części energii podczas hamowania. Dodatkowo mają istotne funkcje zwiększające bezpieczeństwo na drodze, m.in. asystenta obserwacji strefy z tyłu auta, stabilizator toru jazdy przy silnym bocznym wietrze czy aktywny system wspomagania nagłego hamowania.

EURO dla planety

Nowe elektryczne samochody EURO to także nietypowy design, różniący się od pozostałych pojazdów sieci. Graficzne rozwiązania na sylwetce auta nawiązują do środowiska naturalnego i produktów oferowanych przez firmę. Zupełnie nową odsłonę samochodów dostawczych EURO można już zobaczyć na ulicach polskich miast, a klienci, których zakupy zostaną dostarczone w najbliższych dniach elektrycznym transportem otrzymają ekoniespodziankę, pozwalającą na wyhodowanie własnych roślinek. Efektami swoich talentów ogrodniczych będą mogli podzielić się w mediach społecznościowych, podpisując zdjęcia #ekoEURO oraz oznaczając profile RTV EURO AGD.

Znani z ekologicznego podejścia do biznesu

Inwestycja w nowoczesną flotę pojazdów dostawczych i wprowadzenie do niej aut elektrycznych to kolejny przykład od lat realizowanej przez RTV EURO AGD strategii. Jej celem jest wzmacnianie działań w zakresie zrównoważonego rozwoju i tworzenie rozwiązań, dzięki którym zyskują zarówno klienci, jak i środowisko naturalne.

W logistyce firma znana jest ze stosowania digitalnych rozwiązań i technologii, które pozwalają m.in. na ograniczenie emisji CO2 do atmosfery dzięki wykorzystywaniu aplikacji oraz zaawansowanych analiz w planowaniu dostaw. Z kolei wprowadzenie cyfrowego obiegu dokumentów w transporcie i wyeliminowanie papierowej dokumentacji ocala ponad 400 drzew rocznie.

Za konsekwentną realizację proekologicznej misji RTV EURO AGD otrzymało wiele prestiżowych nagród, w tym między innymi Złoty Laur Klienta w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie" czy statuetkę BLIX AWARDS jako najbardziej Prospołeczna Sieć Roku.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.