Jak powiedzieli, tak zrobili. Dino otworzyło pierwszą stację paliw

Dino Polska, potentat rywalizujący z siecią sklepów Biedronka, zapowiedział niedawno budowę własnej sieci stacji paliw. Długo nie musieliśmy czekać. Firma pokazała logo i otworzyła pierwszą stację paliw pod nowym logo.

Według magazynu Forbes Dino to najlepiej wyceniana polska firma prywatna. Sieć ma aktualnie 2340 sklepów na terenie całego kraju. Tylko w 2023 roku firma otworzyła 184 placówki i jak widać, nie zwalnia tempa. Po niedawnym przejęcia sklepu internetowego eZebra.pl, spółka wyceniana na ponad 36 mld złotych myśli o własnej sieci stacji benzynowych. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę lokalizacji i generowany tam ruch samochodowy, może to być bardzo dobre posunięcie polskiego giganta.

Patrząc na obroty spółki (w pierwszych trzech kwartałach przychody ze sprzedaży wyniosły 19 mld złotych), można przypuszczać, że sieć stacji Dino będzie szybko rosła. Spółka zdradziła, że nie tylko zarejestrowała logo swojej nowej działalności, ale ma już pierwszą stację pod marką Dino Oil – tak właśnie mają być obrendowane punkty sieci paliw należących polskich sklepów. Ile ich będzie? Tego jeszcze nie wiadomo.

Zobacz wideo

Jak poinformował serwis e-petrol.pl, spółka Dino Oil otrzymała już też koncesję na obrót paliwami ciekłymi przy wykorzystaniu kart paliwowych Orlen na stacji paliw w miejscowości Łobez. Pierwsza stacja nie jest jednak ogólnodostępna. Punkt ulokowano bowiem na terenie magazynu firmy i jak czytamy w raporcie finansowym spółki, stacja służy potrzebom sieci transportowej Dino oraz jest dostępna dla dostawców towarów do centrum dystrybucyjnego. Sporo jednak wskazuje, że Dino nie skończy swojej przygody na tym rozwiązaniu, a klienci nie będą długo czekać na pierwsze stacje przy sklepach. Świadczyć o tym może ogłoszenie firmy. Dino chce zatrudnić specjalistę zajmującego się obrotem paliwami. 

W zakresie obowiązków poszukiwanej osoby miałyby być: pomoc w projektach dotyczących rozwoju sieci Dino w obszarze stacji paliw, nadzór nad bezpiecznym funkcjonowaniem stacji, monitorowanie płatności użytkowników, tworzenie instrukcji dotyczących obsługi obiektów, kontrolę i doskonalenie jakości usług logistycznych wewnętrznych i zewnętrznych oraz analizę wskaźników efektywności. 

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.