W Studiu Biznes jeździmy nową Skodą Fabią. Bestseller przeszedł wielkie zmiany

Skoda Fabia to jeden z największych bestsellerów polskiego rynku od wielu lat. Często wybierana zwłaszcza przez klientów indywidualnych. Nowa generacja to prawdziwa rewolucja - lubiana Fabia stała się autem znacznie dojrzalszym i nowocześniejszym. Czy to przepis na sukces? To sprawdził Tomasz Korniejew w motoryzacyjnej części dzisiejszego Studia Biznes.

Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu.

Zobacz wideo Zobacz cały odcinek Studia Biznes, a w nim test nowej Skody Fabii

Nowa Skoda Fabia

Skoda Fabia jest dużym i robiącym solidne wrażenie uniwersalnym autem, które może służyć jako jedyne w rodzinie. Wygląda atrakcyjnie, jej sylwetka jest nowoczesna, ale linie raczej stonowane. Proporcjonalnie zaprojektowane nadwozia sprawia, że na ulicy prezentuje się ładnie. Nowa Fabia sporo urosła. Ma prawie 411 cm długości (+11,1 cm), 178 cm szerokości (+4,8 cm) i 146 cm (-4 cm) wysokości. Rozstaw osi zwiększył się aż o 9,4 cm do 256,4 cm. To dlatego, że aktualna Fabia jest pierwszą skonstruowaną na platformie grupy Volkswagena MQB

- pisał o nowej Skodzie Fabii Łukasz Kifer w swoim teście. Przeskok na nowoczesną platformę sprawił, że Fabia znowu jest w ścisłej czołówce najprzestronniejszych i najpraktyczniejszych miejskich samochodów na rynku. Bagażnik pomieści 380 l, a za kierowcą może wygodnie usiąść wysoka osoba. Jak na małe auto, imponuje także długa lista opcji i wyposażenia.

Polski cennik otwiera aktualnie około 62 000 złotych za prosty silnik 1.0 MPI o mocy 80 KM z ręczną, pięciobiegową skrzynią. Kolejna propozycja to już doładowane 1.0 TSI o mocy 95 KM z tą samą przekładnią. Do Studia Biznes przyjechała topowa propozycja, czyli 1.0 TSI 115 KM, tutaj wybrać można ręczną skrzynię szóstkę lub automat DSG.

Więcej o:
Copyright © Agora SA