W Studiu Biznes rozmawiamy o kryzysie w branży. Dlaczego jedni mają auta, a inni nie?

Kryzys na rynku półprzewodników oraz brak nowych samochodach w salonach to temat przewodni ostatnich tygodni w branży motoryzacyjnej. Poruszył go w dzisiejszym odcinku Studia Biznes Tomasz Korniejew w ciekawej rozmowie z Robertem Mularczykiem, Public Relations & External Affairs Senior Managerem w Toyota Motor Poland oraz Toyota Central Europe. Japoński producent to jeden z tych, który najlepiej radzi sobie w kryzysie. Dlaczego?
Zobacz wideo W Studiu Biznes rozmawiamy o kryzysie na rynku półprzewodników:

Studio Biznes co tydzień na Gazecie.pl

Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Więcej najnowszych informacji ze świata biznesu, sportu i motoryzacji znajdziesz na stronie głównej gazety.pl.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.