Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Więcej najnowszych informacji ze świata biznesu, sportu i motoryzacji znajdziesz na stronie głównej gazety.pl.
W zeszłym roku producenci zaobserwowali ogromny spadek rejestracji nowych samochodów osobowych i dostawczych. Jednak dla producentów samochodów kempingowych czas ten okazał się jednak całkiem łaskawy. W obliczu pandemii, podobnie jak zwiększyła się atrakcyjność rodzinnych ogródków działkowych, wyraźnie wzrosła popularność kamperów.
W 2020 roku padł rekord, ale już w pierwszym półroczu bieżącego roku został pobity. Jak ustalił Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, od stycznia do września tego roku zarejestrowano w Polsce 1 628 nowych kamperów, to o 119 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Podobnie wysoki wynik (1 617 pojazdów) odnotowano w sektorze importowanych kamperów. W tym przypadku wzrost jest jednak niższy i wynosi 27 proc. Podliczając cały rynek, w tym roku na polskich drogach pojawiło się już 3 245 kamperów. Jednym z najpopularniejszych samochodów tego typu jest właśnie testowana w Studiu Biznes California. Zapraszamy do obejrzenia naszego wideo. A jeśli wolicie o najnowszej odsłonie 6.1 poczytać, to obszerną prezentację znajdziecie w tym miejscu: