Dzisiaj w Studiu Biznes Hyundai Kona. Z 200-konnym silnikiem i w wersji Premium

Hyundai Kona to jeden z ciekawszych przedstawicieli "małych" crossoverów i SUV-ów na rynku. W wersji, która przyjechała do Studia Biznes, 1.6 T-GDI 198 KM Premium, na pewno wymyka się wyobrażeniu małego, miejskiego crossovera. Co Kona potrafi, sprawdził dla was Tomasz Korniejew.

Studio Biznes 14 kwietnia

Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Cały dzisiejszy odcinek możecie obejrzeć w tym miejscu:

Zobacz wideo

Hyundai Kona to crossover, balansujący na granicy segmentów B i C. Klasycznym małym SUV-em koreańskiego producenta będzie model Bayon. Kona to propozycja z wyższej półki. Mierzy 4205 mm długości, 1800 mm szerokości, 1565 mm, a rozstaw osi to porządne 2600 mm. Ten ostatni parametr przekłada się na wygodną i przestronną tylną kanapę. Duży jest także bagażnik, który pomieści od 374 do 1156 litrów. Dlaczego Kona wymyka się klasycznemu segmentowi B? Choćby mocnymi jednostkami napędowymi. Niedługo nad Wisłę przyjedzie sportowa wersja N, ale już zamówić testowaną przez nas wersję 1.6 T-GDI o mocy 198 KM, która rozpędza Konę do 100 km/h w 7,7 s. Hyundai przygotował dla tego modelu także napęd 4WD, a w tej klasie to rzadkość. Do tego dochodzi szeroka oferta - dostępna są dwa stuprocentowe elektryki (136 lub 204 KM), hybryda 1.6 o mocy 141 KM i bazowa, benzynowa odmiana 1.0 T-GDI o mocy 120 KM.

Hyundai Kona 2021Hyundai Kona 2021 fot. Hyundai

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.