Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Cały dzisiejszy odcinek możecie obejrzeć w tym miejscu:
W Studiu Biznes testowaliśmy wersję napędową, która pojawiła się w europejskiej ofercie w 2020 r. To czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,3 l (DIG-T), który rozwija moc maksymalną 160 KM jest oferowany wyłącznie w zestawie z napędem na przednią oś i siedmiostopniową automatyczną przekładnią dwusprzęgłową. Według danych producenta 160 konny X-Trail rozpędza się od 0 do 100 km/h w 11,5 s i może się rozpędzić do 198 km/h.
Osiągi na papierze nie robią wielkiego wrażenia, ale to nie dynamiczna jazda jest głównym atutem tego modelu. Kierowcy na całym świecie polubili X-Traila za przestronny przedział pasażerski, duży bagażnik (565 l w wersji pięcioosobowej), wiele sprytnych rozwiązań i szeroko pojęty komfort jazdy. To wciąż jedna z najciekawszych propozycji w klasie dużych, rodzinnych SUV-ów. A ile Nissan X-Trail kosztuje? Teraz kusi ogromnymi rabatami, które mogą sięgnąć 16 tysięcy złotych. Promocyjny cennik otwiera 99 440 zł za odmianę Visia. Dalej znajdziemy N-Connecta (123 290 zł), N-Design (129 090 zł) oraz topową wersję Tekna za 134 290 zł.
Powyżej wkleiliśmy cały odcinek dzisiejszego Studia Biznes. Poniżej możecie obejrzeć sam test, w którym Tomasz Korniejew sprawdził, jak z Nissanem X-Trailem radzi sobie silnik 1.3 DIG-T 160 KM: