Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym odcinku - obok prowadzącego i gości - występuje Tomasz Korniejew - redaktor naczelny Moto.pl. W najnowszym sezonie do sprawdzonego duetu dołączył Dominik Wardzichowski, który pokaże biznesowe oblicze sportu. Cały dzisiejszy odcinek możecie obejrzeć w tym miejscu:
W Polsce zbudowaną na platformie GA-K Toyotę Highlander spokojnie można nazwać dużym SUV-em. Mierzy 4950 mm długości, przewiezie siedem osób, a bagażnik pomieści 658 l. Po złożeniu siedzeń przestrzeń bagażowa to aż 1909 l. W Europie tak duże SUV-y kojarzymy raczej z klasą premium, ale bezpośredni konkurenci Toyoty także posiadają takie auta. Niecałe 4,9 m długości mają np. VW Touareg oraz Ford Edge. O podobnego klienta walczy także duet Hyundai Santa Fe (4,77 m) i Kia Sorento (4,81 m).
Pod plakietką "Hybrid" kryje się napęd hybrydowy 4. generacji. To napędzający przednią oś układ 2,5-litrowego silnika benzynowego, pracującego w oszczędnym cyklu Atkinsona, oraz dwóch silników-generatorów. Współpracuje z nimi elektryczny silnik przy tylnej osi, tworząc inteligentny napęd AWD-i (All-Wheel Drive-intelligent). Całkowita moc napędu to 247 KM, a SUV przeciągnie przyczepę o masie do dwóch ton. Producent deklaruje, że Highlander zużywa średnio 6,6 l benzyny na 100 km i emituje 146 g co2 na km. Podajemy dane zmierzone zgodnie z WLTP.
Polski cennik otwiera 231 900 zł.
Toyota Highlander 2.5 Hybrid Dynamic Force Zuzanna Krzyczkowska