Piotr Dulnik jest prezesem polskiego przedstawicielstwa japońskiego koncernu od 2017 roku i jednym z niewielu Polaków na podobnym stanowisku. Oprócz niego podobnym szefem może pochwalić się tylko Toyota. Oba przykłady pokazują, że to słuszna decyzja, bo firmy mają dobre wyniki sprzedaży na naszym rynku.
Suzuki Motor Poland wspiera polski sport w celach marketingowych, ale również z powodu poczucia społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma uważa, że w ten sposób nie tylko reklamuje swoje produkty i poprawia wizerunek, ale ponadto zachęci Polaków do bardziej aktywnego stylu życia.
Dlatego Suzuki jest zaangażowane w sponsoring Polskiego Związku Koszykówki, Polskiej Ligi Koszykówki, Związku Piłki Ręcznej w Polsce, PGNiG Superligi, Polskiego Związku Bokserskiego i klubu Korona Kielce. Dużo tego, zwłaszcza w tak ciężkich dla motoryzacji czasach. Pod koniec września 2020 roku prezes Piotr Dulnik został powołany do rady nadzorczej piłkarskiego klubu.
Liczymy, że dzięki naszemu wsparciu Korona Kielce szybko powróci do najwyższej klasy rozgrywkowej i walki o najwyższe cele. Wspieranie Korony Kielce przez Suzuki to nie tylko działania stricte marketingowe. Poprzez takie zaangażowanie wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Jednocześnie liczymy, że takie działania będą zachęcać Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję
- powiedział Piotr Dulnik.
Korona Kielce nie ma ostatnio najlepszej passy, z Ekstraklasy spadła do 1. ligi. Prezes ma zamiar pomóc zmienić tę sytuację na lepsze. Jest szansa, że mu się to uda, bo ma już doświadczenie. Od początku 2020 roku jest członkiem rady nadzorczej Polskiej Ligi Koszykówki S.A. Poza tym doświadczony menedżer zawsze przydaje się w takich strukturach.