Komentarze (76)
Normy emisji w Europie 2020
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Dave

    Oceniono 10 razy 0

    Nikt mnie nie zmusi do jazdy 3 cylindrowym badziewiem. Bedę kupował auta spoza EU, bo mnie stać.

  • jaja-kaczora

    Oceniono 10 razy 0

    Tu tylko Ciemnota i Zabobon, Polak wie wszystko najlepiej, bo mu Radio Maryja powiedzialo, stwierdzil furman Otto z Tworkowa

  • szabepio

    Oceniono 9 razy -1

    Ja ma porsche cayenne s 4,8 litra V8 diesel. Pojeździ to jeszcze z 15 do 17 lat. Czyli w przyszlości bedę z tym autem jakimś dinozaurem dziwologiem. Ale to ja bedę królem na drodze. To ja mam prawie 3 tony masy i 3,7 do setki. To ja mam ten dźwięk tego monstrum tej turbiny. Owszem spalanie w trybie sport mam prawie 490g CO2 (oficjalne dane...) ale w 2030 to mi bedą się wszyscy kłaniać i pozdrawiać w zachwycie i w zazdrości.

  • imsocool

    Oceniono 1 raz -1

    Rozumiem testy na emisję trujących substancji, ale przepisu co do emisji CO2? Globalny podatek na paliwa kopalne a wolny rynek załatwi resztę.

  • pawelmacha

    Oceniono 2 razy -2

    Mam pytanie odnosnie trybu zeglowania w mildhibrid. W każdym nowoczesnym silniku spalinowym gdy samochod sie toczy i puscimy gaz, zuzycie paliwa wynosi zero. Co w takim razie daje wyłaczenie silnika? Przeciez wtedy nawet nie laduje sie bateria wiec straty są większe.

  • Gość: polaklpl

    Oceniono 3 razy -3

    Chore. Będą 3 cilindrowe hałaśliwe silniki 0.9 eco turbo 150KM a pewnie po 20 tys km już bedą brały olej a po 50 tys sie rozpadną i ekologiczna wymiana na nowy za grubą kasę. To wina Tuska jako przewodniczącego największej partii w PE.

  • Wojciech Joński

    Oceniono 7 razy -3

    Z samochodami na prąd chyba szykuje się przełom.Japończycy opracowali nowe baterie o innych założeniach niż dotychczas. Tzw półprzewodnikowe z kondensatorami. Zasięg około 1000 km, czas ładowania tyle ile trwa tankowanie samochodu. Jest w fazie testów. Jak zwykle pewne rzeczy trzeba dopracować. Jak to udoskonalą będzie można zapomnieć o bateriach litowo-wodorowych !

  • Gość: oby

    Oceniono 19 razy -3

    Cała nadzieja że ten eurokołchoz do tego czasu upadnie...

  • hehno

    Oceniono 21 razy -11

    No i dobrze. Lepiej mniej silników do wyboru niż zniszczony świat.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX